plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۳۵۸۸۷
در اتمام حجت با وزیر صمت

رئیس مجلس: تخصیص ارز برای واردات خودرو «قانون» است

واگذاری ارز به واردات خودرو را پیگیری می کنیم
محمدباقر قالیباف گفت: این نکته را شفاف بگویم که تخصیص ارز برای واردات خودرو بر اساس لایحه دولت و تصویب مجلس و همچنین تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام، تبدیل به قانون شده است لذا قطعاً جلسه دیگری در صحن برای این موضوع تکرار نمی‌کنیم مگر اینکه به صورت جدی از مسیر قانونی واگذاری ارز به واردات خودرو را پیگیری کنیم.
رئیس مجلس: تخصیص ارز برای واردات خودرو «قانون» است
به گزارش سرویس اقتصادی ایصال نیوز، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی علنی امروز (سه‌شنبه 12 دی ماه) مجلس شورای اسلامی پس از بررسی سوال جلال رشیدی کوچی از وزیر صمت در خصوص واردات خودرو خطاب به وزیر صمت گفت: دوستانمان در بانک مرکزی می‌فرمایند که سهم ارز مربوط به واردات خودرو را در اختیار صنایع قرار دادیم که اولویت‌بندی با جنابعالی است.

وی با اشاره به صحبت‌های نماینده مرودشت در خصوص مهلت سه ماه به وزارت صمت برای پیگیری موضوع واردات خودرو خطاب به وزیر صمت افزود: ان‌شاء الله تا عید این موضوع را پیگیری کنید تا حل و فصل شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این نکته را شفاف بگویم که تخصیص ارز برای واردات خودرو بر اساس لایحه دولت و تصویب مجلس و همچنین تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام، تبدیل به قانون شده است لذا قطعاً جلسه دیگری در صحن برای این موضوع تکرار نمی‌کنیم مگر اینکه به صورت جدی از مسیر قانونی واگذاری ارز به واردات خودرو را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما