plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۳۵۷۷۹

جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری شهید سردار سید رضی موسوی

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای جزئیات تشییع و خاکسپاری پیکر شهید سردار سید رضی موسوی را اعلام کرد.
جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری شهید سردار سید رضی موسوی
به گزارش سرویس فرهنگ ایصال نیوز، روابط عمومی کل سپاه در این اطلاعیه آورده است: با تبریک و تسلیت مجدد شهادت شهید راه قدس سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی مستشار ارشد نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت سوریه ، جزئیات آیین تشییع و خاکسپاری این شهید عالیقدر به آگاهی اقشار و آحاد مختلف مردم شریف و قدرشناس تهران می رسد.

روابط عمومی سپاه در این اطلاعیه اعلام کرده است: طواف پیکر شهید موسوی در حرم حضرت زینب و رقیه علیهما السلام صبح امروز چهارشنبه ۶ دی ماه انجام می شود و پیکر مطهر شهید به کربلا منتقل و طواف در حرم های مطهر حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل علیهم السلام انجام می شود و سپس عصر امروز پیکر به مشهد مقدس منتقل و در حرم مطهر رضوی طواف داده می شود.

در اطلاعیه روابط عمومی سپاه اشاره شده است که آیین تشییع و بدرقه پیکر شهید صبح فردا پنجشنبه ۸ دی ماه ۱۴۰۲ در میدان آیینی امام حسین (ع) تهران و قبل از ظهر فردا آیین خاکسپاری پیکر شهید در امامزاده صالح تجریش برگزار می شود.

زمان و مکان برگزاری آیین‌های گرامیداشت سردار شهید سید رضی موسوی متعاقباً اعلام خواهد شد.

شایان ذگر است که رژیم صهیونیستی عصر دوشنبه 4 دیماه با حمله تروریستی با موشک به منطقه زینبیه در حومه دمشق، سردار سرتیپ سید رضی موسوی معروف به سیدرضی از مستشاران باسابقه سپاه پاسداران در سوریه را به شهادت رساند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما