plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۳۵۷۶۲

واکنش گروههای مقاومت به شهادت سردار موسوی

حزب الله لبنان و سایر گروههای مقاومت در منطقه در بیانیه‌ هایی جداگانه، ترور و شهادت سردار سید رضی موسوی که در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه سیده زینب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد را تسلیت گفتند و اعلام کردند که مقاومت اسلامی انتقام خون این شهید را خواهد گرفت.
واکنش گروههای مقاومت به شهادت سردار موسوی
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: شهید سید رضی موسوی یکی از بهترین برادرانی بود که دهه‌ها در حمایت از مقاومت اسلامی لبنان تلاش کرد و در جنگ و جهاد همراه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود. حزب الله لبنان تأکید کرد، این جنایت به کارنامه سایر جنایات صهیونیست‌ها اضافه می‌شود و این مساله تجاوز آشکار، بی‌شرمانه و عبور از همه خطوط به شمار می‌رود.

حزب الله لبنان در پایان شهادت این سردار را به حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، فرماندهی سپاه پاسداران، خانواده وی و عموم ملت ایران تسلیت گفت.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به ترور سردار شهید سید رضی موسوی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حمله موشکی این رژیم به دمشق واکنش نشان داد. جنبش جهاد اسلامی در این بیانیه اعلام کرد: ترور بزدلانه سردار شهید سید رضی موسوی از سوی رژیم جنایتکار صهیونیستی را با شدیدترین عبارت‌ها محکوم می‌کنیم. در ادامه این بیانیه آمده است: سردار شهید سید رضی موسوی از شاخص‌ترین فرماندهان سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بود.

کتائب حزب الله عراق نیز در بیانیه‌ای شهادت سردار سید رضی موسوی در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه سیده زینب سوریه را تسلیت گفت.
به گزارش المیادین، در بیانیه کتاب حزب الله عراق آمده است: شهادت فرمانده سید رضی موسوی اقدام جنایتکارانه‌ای از سوی صهیونیست‌ها در سوریه است.

کتائب حزب الله افزوده است: فرمانده موسوی نقش عمده‌ای در مقابله با نیروهای تکفیری مانند القاعده و داعش داشت که عراق و مردم آن را نابود کردند.

این تشکیلات مقاومت عراقی تأکید کرده است که دشمنان در توهم هستند که سیاست‌های جنایتکارانه آنها مردان را از مبارزه با آنها و دفع توطئه‌های آنها باز می‌دارد.

در پایان بیانیه کتائب حزب الله آمده است: شهادت فرمانده مجاهد سید رضی موسوی را به آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم منطقه و آزادگان جهان تسلیت عرض می‌کنیم.

جنبش النجبا‌ء عراق نیز در واکنش به شهادت سردار سرتیپ سید رضی موسوی تأکید کرد که خون پاک وی چراغ راه ما به سوی نجات نهایی از اشغالگری خواهد بود و هرگز خون وی هدر نخواهد رفت. مقاومت اسلامی انتقام خون این شهید را خواهد گرفت. دشمنان دین و انسانیت بدانند که سرنوشت آن‌ها نابودی است.

مقاومت انصار الله یمن نیز با تسلیت شهادت سردار رضی موسوی بر انتقام قطعی از این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

سردار سید رضی موسوی از مستشاران نیروی قدس سپاه که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت دیروز دوشنیه 4 دیماه در جریان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار سیدرضی موسوی معروف به سیدرضی از مستشاران با سابقه سپاه در جریان حمله ساعات قبل رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.

وی از مستشاران قدیمی نیروی قدس سپاه در سوریه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما