plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۳۵۷۵۶
در واکنش به شهادت سردار سیدرضی در پی حمله اسرائیل به حومه دمشق

سپاه پاسداران: بی تردید رژیم غاصب و متوحش صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد پرداخت

اطلاعات بیشتر متعاقباً به استحضار ملت عظیم‌الشأن ایران رسانده خواهد شد
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای درپی شهادت سردار سید رضی موسوی، تاکید کرد: وی از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه بود؛ بی‌تردید رژیم غاصب و متوحش صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد پرداخت. اطلاعات بیشتر متعاقباً به استحضار ملت عظیم‌الشأن ایران رسانده خواهد شد.
سپاه پاسداران: بی تردید رژیم غاصب و متوحش صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد پرداخت
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، سردار سیدرضی موسوی معروف به سیدرضی از مستشاران باسابقه سپاه در جریان حمله ساعات قبل رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.

وی از مستشاران قدیمی نیروی قدس سپاه در سوریه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت.

در همین زمینه روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای درباره شهادت سردار سید رضی موسوی نوشت: به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران می‌رساند ساعاتی قبل در حمله موشکی جنایتکارانه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به دمشق سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی  از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه بود.

با تبریک و تسلیت شهادت این سردار عالیقدر به خانواده معظم و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، تاکید می‌شود بی تردید رژیم غاصب و متوحش صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد پرداخت. اطلاعات بیشتر متعاقباً به استحضار ملت عظیم‌الشأن ایران رسانده خواهد شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما