plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۳۵۷۴
در دیدار تولیت آستان قدس رضوی

جهانگیری: دشمنان ایران از تحقق رویاهای خود مأیوس شده اند

تداوم همکاری دولت و آستان قدس رضوی
معاون اول رییس جمهور بر همکاری و هماهنگی دولت با آستان قدس رضوی به منظور توسعه استان خراسان رضوی و خدمت به زائران و مجاوران امام رضا (ع) تأکید کرد.
جهانگیری: دشمنان ایران از تحقق رویاهای خود مأیوس شده اند
به گزارش ایصال نیوز از معاون اول رئیس جمهوری، دکتر جهانگیری شب گذشته در دیدار باحجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به شرایط سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور گفت: امروز دشمنان ایران از تحقق رویاهای خود مبنی بر سقوط نظام جمهوری اسلامی مأیوس شده اند. 
معاون اول رییس جمهور تأکید کرد: منطق و سیاست ما در روابط بین المللی، گفت و گو و احترام و منافع متقابل است و بر این اساس ایران زیر بار زور و فشارهای نادرست نخواهد رفت. 
وی با اشاره به مشکلات موجود در استان خراسان رضوی مبنی بر بیکاری و آسیب های ناشی از حاشیه نشینی، ضمن تأکید بر ریشه یابی دقیق مشکلات، ابراز امیدواری کرد: مسئولان استان با کمک همه نهادها بتوانند به تدریج دغدغه ها را برطرف کنند. 
دکتر جهانگیری وجود مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) را مایه برکت برای مردم ایران بویژه اهالی خراسان رضوی دانست و ابراز امیدواری کرد: با درایت حجت الاسلام مروی در مدیریت آستان قدس رضوی خدمت رسانی به مردم و زایران امام رئوف هر روز بیشتر شود. 
وی افزود: دولت در کنار مدیریت آستان قدس است و این هماهنگی و همکاری با قدرت تر از گذشته ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام مروی نیز در این دیدار با بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود پیرامون مسایل روز استان، ضرورت خدمت رسانی به مردم را یادآور شد.
تولیت آستان قدس عملکرد دولت در همکاری با این نهاد را مطلوب دانست و بر هماهنگی بیشتر به منظور رفع دغدغه های مردم تأکید کرد.
انتهای پیام /*
 
۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما