plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۳۵۷۱۳

وزیر خارجه سوریه وارد تهران شد

وزیر خارجه سوریه برای مشارکت در کنفرانس بین‌المللی تهران در خصوص فلسطین وارد تهران شد.
وزیر خارجه سوریه وارد تهران شد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه برای مشارکت در کنفرانس بین‌المللی امروز تهران در خصوص فلسطین وارد کشورمان شد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در اظهاراتی در ارتباط با برگزاری "کنفرانس بین‌المللی تهران در خصوص فلسطین" که امروز (شنبه) برگزار شد، اعلام کرد: این کنفرانس با هدف تقویت حمایت بین‌المللی از ملت مظلوم فلسطین در غزه و کرانه غربی، تقویت فشارها بر رژیم صهیونیستی برای توقف کامل حملات نظامی علیه غزه و رفع کامل محاصره از آن و نیز تحرک بخشیدن به ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه بین‌المللی برای مردم فلسطین برگزار می‌شود.

در این نشست یک روزه بین‌المللی، مقامات عالیرتبه دولتی، شخصیتهای برجسته سیاسی، دینی، اندیشه ورز و رسانه‌ای از بیش از ۵۰ کشور جهان مشارکت دارند.

کنعانی برگزاری این نشست را در چارچوب استمرار تلاش‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان ارزیابی کرد و اظهار داشت: توقف فوری جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم آپارتاید صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین، مطالبه همه حق‌طلبان، عدالت خواهان و وجدان‌های بیدار بشری در سراسر جهان است.العا لم 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما