plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۳۵۶۵۳

پیام سرلشکر موسوی در پی شهادت سه تن از نیروهای ارتش

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سه تن از کارکنان نیروی زمینی ارتش پیامی صادر کرد و شهادت سه تن از نیروهای تیپ ۱۸۸ زرهی نزاجا را به خانواده معظم این شهیدان گرانقدر و دلاورمردان نیروی زمینی تبریک و تسلیت گفت.
پیام سرلشکر موسوی در پی شهادت سه تن از  نیروهای ارتش
به گزارش سرویس فرهنگ ایصال نیوز، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سه تن از کارکنان نیروی زمینی ارتش، پیام صادر کرد.

متن پیام فرمانده کل ارتش به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

نیروی زمینی پس از کارنامه درخشان دوران جنگ تحمیلی، در سال‍های پس از دفاع مقدس نیز برای ارتقای توان رزم با برگزاری صدها رزمایش در سطوح مختلف و تمرینات پی در پی و دشوار، پیام آور آمادگی روزافزون برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی،عزت و سربلندی ایران و ناامیدی دشمنان از هرگونه تعرض به میهن اسلامی بوده است. خون پاک شهیدان آن نیرو ضامن آرامش و امنیت مردم عزیز و یادآور استمرار فداکاری رزمندگان غیور آن نیرو در اقصی نقاط ایران سربلند اسلامی، بویژه مرزهای گسترده کشور است.

شهادت رزمندگان ولایی و فدایی دین و وطن در آن نیروی محوری را به خانواده معظم شهیدان گرانقدر حادثه اخیر ، دلاورمردان نیروی زمینی و جنابعالی تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خدای متعال علو درجات برادران همرزم؛ آن راهیان بهشت را مسئلت دارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی

شایان ذکر است، عصر دیروز سه شنبه و در جریان تمرین صحرایی یکی از یگان‌های منطقه جنوب شرق نیروی زمینی و در مرحله پاکسازی منطقه تمرین از مهمات عمل نکرده، در اثر انفجار این مهمات، سه تن از کارکنان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما