plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۳۵۶۲۹
در یادواره شهید صادق گنجی

وزیر ارشاد: همه فعالیت‌ها باید زیر چتر فرهنگ باشد

پیام غزه، پیام مقاومت مردم است
محمد مهدی اسماعیلی با بیان اینکه امروزه حوزه فرهنگ و هنر در درخشان‌ترین دوره تاریخ خود قرار گرفته است، گفت: همه فعالیت‌ها در زمینه‌های مختلف باید زیر چتر فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی باشد.
وزیر ارشاد: همه فعالیت‌ها باید زیر چتر فرهنگ باشد
به گزارش سرویس فرهنگ ایصال نیوز، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت ما معتقدیم در جمهوری اسلامی نظریه اصالت فرهنگ مبنای ماست. اصالت فرهنگ یعنی اینکه همه فعالیت ها ذیل فرهنگ قرار دارد. اقتصاد، سیاست، فعالیت های صنعتی و عمرانی و آبادانی وقتی خوب است که زیر یک چتری به نام فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی باشد.  

محمدمهدی اسماعیلی دوشنبه‌شب در یادواره شهید صادق گنجی در برازجان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و نام 670 شهید والامقام شهرستان دشتستان به‌ویژه شهید والامقام شهید صادق گنجی گفت: روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را در شورای فرهنگ عمومی به نام شهید گمنام نام‌گذاری کردیم تا زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فراهم شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروزه حوزه فرهنگ و هنر در درخشان‌ترین دوره تاریخ خود قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: قائل به این هستیم که همه مسائل و موضوعات باید زیر چتر فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی باشد و تلاش داریم زیرساخت‌های فرهنگی و هنری را در دستور کار قرار دهیم، که در این راستا هشت هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی و هنری اختصاص یافته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیامی که توسط مردم غزه به دنیا مخابره می‌شود، مقاومت مردم است که درس‌های بزرگی برای دنیا دارد، معجزه مقاومت امروز برگرفته از نهضت والایی است که امام خمینی(ره) آن را بنیان گذاشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه‌ در سفر یک‌روزه، وارد بوشهر شد و شامگاه دوشنبه بوشهر را به مقصد تهران ترک کرد.

حجت الاسلام محمدمهدی ایمانی‌پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی رمضانی چابک مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها و محمدمهدی سموعی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر همراه وزیر فرهنگ بودند.مهر

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما