plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۳۵۴۸۱

پوتین: غرب در تلاش است روسیه را درهم بشکند

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در گفتگو با قهرمانان روسیه در کرملین گفت: "غرب در تلاش است روسیه را درهم بشکند، آنها هرگز موفق نخواهند شد.
پوتین: غرب در تلاش است روسیه را درهم بشکند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در زمان گفتگو با قهرمانان روسیه در کرملین اظهار داشت که آینده کشور به کار رزمی شرکت کنندگان در عملیات ویژه بستگی دارد. رهبر روسیه مشکلات پیش روی ارتش در منطقه جنگی را مورد ارزیابی قرار داد.

پوتین خاطرنشان کرد: "آینده روسیه بسیار به کار رزمی شما بستگی دارد، این نکته ای بسیار آشکار و واضح است. زندگی در جبهه، زمانی که تیراندازی ها ادامه دارد و گلوله ها مانند مگس از بالای سر شما پرواز می‌کنند، بسیار پیچیده‌تر از یک لیوان شامپاین هنگام اهدای ستاره به قهرمانان در کرملین است. ما ابتدا دخالت نکردیم. فکر می‌کردیم که به نوعی خود به خود اوضاع آرام خواهد شد. اما خیر. ما توافق‌نامه‌های مینسک را منعقد کردیم. آنها گفتند: "ما آماده‌ایم آنها را اجرا کنیم. اما انگار نه انگار، هیچ گونه اقدامی نشد".

رئیس جمهور روسیه در ادامه افزود:"خودشان آشکارا گفتند. هم صدراعظم سابق آلمان و هم رئیس جمهور سابق فرانسه گفتند "ما به تحقق توافق ها اصلا فکر نکردیم و مد نظر ما نبود، ما آن را امضا کردیم تا فرصتی برای اوکراین فراهم گردد تا برای جنگ آماده شود. تا این تلاشی برای کنار زدن روسیه و تضعیف آن باشد. و در نهایت روسیه را از پا بیاندازند. آنها هرگز به این آرزوی خود نخواهند رسید، هرگز".

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما