plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۳۵۴۷۴

استقبال حماس از تصمیم مهم نیروهای یمنی

جنبش حماس بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای از تصمیم نیروهای مسلح یمن برای هدف قراردادن کشتی‌های صهیونیستی قدردانی کرد.ارتش انصارالله یمن دیروز اعلام کرد در صورتی که کمک‌های غذایی و دارویی به غزه نرسد مانع تردد کشتی‌ها سمت سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.
استقبال حماس از تصمیم مهم نیروهای یمنی
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز و به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، در بیانیه حماس آمده است: از تصمیم برادران یمنی برای جلوگیری از عبور کشتی‌های صهیونیستی قدردانی می‌کنیم.

حماس افزوده است: ما این تصمیم را تصمیمی شجاعانه و جسورانه می‌دانیم که به نفع مردم ما در نوار غزه است و در مقابل تجاوزات صهیونیستی - آمریکایی و نسل‌کشی ۶۴ روزه مردم فلسطین قرار دارد.

در پایان بیانیه حماس آمده است: ما از کشورهای عربی و اسلامی می‌خواهیم که برای شکست محاصره غزه و توقف جنایات اشغالگران نازی اقدام کنند.

انصارالله: عبور و مرور کشتی ها به رژیم صهیونیستی با هر ملیتی ممنوع است

پیش تر نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرده بود، در صورتی که کمک‌های غذایی و دارویی به غزه نرسد از عبور و مرور کشتی‌های کلیه کشورهای جهان به طرف سرزمین‌های اشغالی جلوگیری خواهد کرد.

در ادامه بیانیه آمده است: فرمان جلوگیری از عبور و مرور کشتی‌ها به طرف سرزمین‌های اشغالی فلسطین پس از موفقیت در جلوگیری از کشتی‌های رژیم اشغالگر قدس در دریانوردی در دریای سرخ و دریای عرب صادر شد.

نیروهای مسلح یمن در پایان بیانیه خود تصریح کرد، ارتش یمن بر ادامه حرکت و فعالیت تجاری کشتی‌های کلیه کشورها به جز کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی یا با مقصد بنادر سرزمین‌های اشغالی تأکید دارد.

نیروهای مسلح یمن تأکید کرد که از زمان انتشار بیانیه کنونی، فرمان جلوگیری از عبور کلیه کشتی‌ها به مقصد سرزمین‌های اشغالی فلسطین اجرایی خواهد شد.

وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن نیز به رژیم اسرائیل و آمریکا در باره هرگونه حماقت حمله به نیروهای مسلح یمن که به دفاع از فلسطنیان نوار غزه هر گونه عبور ومرور کشتی ها به سوی سرزمین های اشغالی را ممنوع اعلام کرده است، هشدار داد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما