plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۳۵۱۸۹
در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع بیمارستانی ۱۲۸ تختخوابی الزهرا(س) یزد

سرلشکر سلامی: نتیجه هدایت بسیج در تمام ارکان جامعه، استحکام ایمان و امید در دل مردم بصیر ایران اسلامی است

سپاه، مکلف است راه زمین، دریا و هوا را بر دشمنان ببندد
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که مقام معظم رهبری به بسیج اعتباری و اقتداری بزرگ بخشیدند، گفت: بسیج امروز در تمام ارکان و شئون جامعه ما هدایت شده و نتیجه این مهم استحکام ایمان و امید در دل مردم بصیر ایران اسلامی است.
سرلشکر سلامی: نتیجه هدایت بسیج در تمام ارکان جامعه، استحکام ایمان و امید در دل مردم بصیر ایران اسلامی است
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، سردار سرلشکر "حسین سلامی" روز پنحشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع بیمارستانی ۱۲۸ تختخوابی الزهرا(س) یزد افزود: بسیج و سپاه، دشمنان را تعقیب می کنند و میدان را برای ادامه سلطه دشمنان ناامن و تنگ می‌کنند و این واقعیتی است که امروز بخشی از آن در فضای مجازی نمایش داده شده است.

وی افزود: نام بسیج مترادف بشارت بزرگ برای ملت ایران و سرچشمه امید و الهام و محقق کننده آرزوهای بزرگ ملت ایران است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان این‌که مقام معظم رهبری به بسیج اعتباری و اقتداری بزرگ بخشیدند، گفت: بسیج امروز در تمام ارکان و شئون جامعه ما هدایت شده و نتیجه این مهم استحکام ایمان و امید در دل مردم بصیر ایران اسلامی است.

سردار سلامی با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامل بخشی از رسالت های الهی است، تصریح کرد: سپاه، مکلف است راه را چه در دریا، زمین و چه در هوا و زمین بر دشمنان نظام و دین خدا ببندد، مسئولیت دیگر ما این است که به کمک دستگاه‌های نظام برای خنثی کردن جنگ نرم بسیار پیچیده و فراگیر دشمن کمک کند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: دشمن قصد دارد طهارت اخلاق جامعه ما را و معصومیت مظلومانه نوجوانان ما را با نمادهای شیطانی آرزوهای خود جابجا کند و سپاه در این باره هم مسئول است.

وی با بیان این‌که هر نقطه‌ای که تهدیدی ظاهر می‌شود، سپاه در آن نقطه نقش موثر خود را انجام می‌دهد، تصریح کرد: تحریم‌های اقتصادی واقعی با مقیاس جهانی که بیش از دو دهه است که در یک شکل فشرده و جدی و واقعی به ملت ایران تحمیل شده است از جمله مصادیق تهدیدات دشمنان علیه ملت ایران است.

سردار سلامی گفت: محور همه تلاش های دشمن آن است که از طریق تحریم به دستاوردهای سیاسی دست پیدا کند و این امروز به همت سپاه شکسته شده است و مصداق آن فعالیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء است.

فرمانده کل سپاه اجرای بیش از ۳۳۰ طرح بزرگ و عظیم ملی در عرصه خنثی سازی تحریم ها از جمله دستاوردهای بزرگ قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء است که توانسته میخ های مستحکمی بر تابوت سلطه دشمن در ایران عزیز بزند و گستره فعالیت خود را در خارج از مرزهای ایران هم افزایش داده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت قرارگاه های محرومیت زدایی بسیج و سپاه، گفت: این قرارگاه نقش عظیم و سازندگی کشور را به خوبی ایفا کرده است که مصادیق آن را در ایام کرونا، سیل و زلزله در نقاط مختلف کشور شاهد بوده و هستیم.

فرمانده کل سپاه با بیان این که بسیج متعلق به امام زمان، رهبر انقلاب و ملت شریف ایران است، اظهار کرد: بسیجیان و گروه های جهادی نمادهای نزول آیات الهی بر روی زمین هستند.

سردار سلامی با بیان این که بنا داریم طی سه سال آینده مجتمع بیمارستانی الزهرا(س) را در استان یزد افتتاح کنیم، گفت: سپاه با تمام ظرفیت تا آخر پای کار امنیت و آسایش ملت ایران است.

عملیات اجرایی مجتمع بیمارستانی ۱۲۸ تختخوابی الزهرا (س) یزد که توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) اجرا می‌شود امروز طی مراسمی با حضور سردار سلامی آغاز شد؛ این مجتمع قابلیت توسعه به ۱۹۲ تختخواب به صورت آنی در زمان بحران را دارد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما