plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۳۵۱۴۲
در همایش تخصصی حرفه‌ای سراسری حسابرسی مطهر

سرلشکر سلامی: صهیونیست ها می خواهند پیروزی را با غلبه بر کودکان و بمباران مردم مظلوم غزه ترسیم کنند

در انضباط مالی نیازمند ساختار، روش و قاعده هستیم
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اينکه مردم مظلوم و بی گناه غزه تحت بمباران های شدید صهیونیست ها هستند، افزود: صهیونیست ها می خواهند پیروزی را با غلبه بر کودکان و نوزدان و بمباران مردم مظلوم غزه ترسیم کنند، آنها در درون غزه منتشر شدند و خودشان را در دسترس مجاهدان مسلمان قرار دادند تا هر روز تعدادی از آنها به هلاکت برسد.
سرلشکر سلامی: صهیونیست ها می خواهند پیروزی را با غلبه بر کودکان و بمباران مردم مظلوم غزه ترسیم کنند
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، سردار سرلشکر پاسدارحسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین همایش تخصصی حرفه‌ای سراسری حسابرسی مطهر که صبح امروز (دوشنبه) در مرکز همایش‌های نورالرضا(ع) برگزار شد، گفت: خداوند متعال به مساله انضباط مالی در قرآن اشاره و تاکید دارد اگر به یکدیگر قرض می دهید حتما آن‌ را بنویسید؛ این اهمیت انضباط، شافیت و کتابت برای حفظ رابطه دقیق مالی در همه اجزای زندگی انسان را نشان می‌دهد.

سرلشکر سلامی با بیان اينکه هرگز هیچ موجود زیبا و سالمی بدون پایش و مراقبت سالم باقی نمی ماند، ادامه داد:  یک گلستان سراسر از گل اگر دائما مراقبت، آبیاری و آفت زدایی نشود به مرور زمان به فساد گرایش پیدا می کند.

فرمانده کل سپاه افزود: کنترل های درونی، وجدان، باورها و ایمان انسان قوی ترین و مستحکم ترین ابزار کنترل انسان برای پیشگیری از معاصی و خطاها است و هیچ چیزی نمی تواند جایگزین باورها و اعتقادات درونی برای مصونیت داشتن از انواع معاصی شود.

وی با بیان اينکه انسان در نبرد دائمی با شیطان است و برای همه انسان ها و حتی پیامبران ، شیاطینی از انس و جن وجود دارد ، بیان کرد: انسان همیشه در معرض لغزش است و غفلت موجب هجوم دشمن می شود بنابراین انسان باید مداوم خودسازی کند و در معرض غفلت قرار نگیرد چرا که غلفت عامل تهاجم بیرونی است که موجب سقوط و انحراف است و در یک چشم بهم زدن سرنوشت انسان را در طول زندگی بهم می ریزد.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه در انضباط مالی نیازمند ساختار، روش و قاعده هستیم، ادامه داد: در انفاق نیز باید تعادل حفظ شود خداوند اعتدال و تعادل را حتی در مواجهه با دشمن برای آنکه ما را از مسیر مستقیم منحرف نکند و به جرم و جنایت نیافکند مورد تاکید قرار می‌دهد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه انضباط مالی یعنی پرهیز از هر عاملی که با قانون و قواعد شرع منافات دارد و در مسائل مالی انضباط بر اعتماد تکیه دارد، افزود: انضباط اعتماد آفرین است، ابهام و آشفتگی قدرت برنامه ریزی را از مدیران و فرماندهان می گیرد. در فضای ابهام و درهم تنیدگی و تیره بودن نمی توان چیزی را پاک کرد بنابراین منفعت برای سازمان اصل نیست. دایره انضباط بسیار وسیع است و برکت در همین است. در ظلمت هیچ کس موفق نمی سود؛ مسیر نورانی و روشن مسیر اسلام است.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اينکه خداوند متعال مطهرین و متطهرین را دوست دارد، تاکید کرد: روندها یعنی اندازه گیری نرخ کمیت نسبت به زمان که در یک فاصله زمانی چه اتفاقی می افتد. روندها مثل آن است که از یک سازمان عکس می گیریم و روند لحظه ای است که از یک سازمان فیلم می گیریم.

وی با بیان اينکه باید بهترین مسیرها را در برنامه ریزی ها انتخاب کنیم، افزود: باید در برنامه ریزی ها بهترین روش ها و مسیرها را انتخاب کنیم. انضباط فقط در دقیق بودن فرایند ها و نظارت ها نیست، بلکه در روش ها مهم است، مدیریت و فرماندهی برای انتخاب بهترین قاعده هاست.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه ترویج گفتمان پاکیزگی و معنویت اصل است اما باید سازوکارها قوی،  دقیق، هوشمند و به موقع  باشد، افزود: قاعده مندی، سامانه سازی، استفاده از نرم افزارها، نظارت های مستمر، پایش های دقیق ، تاکید بر اصول همه موثر هستند و موجب حفظ آبروی یک مجموعه می شوند.

وی با اشاره به اينکه مردم مظلوم و بی گناه غزه تحت بمباران های شدید صهیونیست ها هستند، افزود: صهیونیست ها می خواهند پیروزی را با غلبه بر کودکان و نوزدان و بمباران مردم مظلوم غزه ترسیم کنند و هر روز در معرض تهاجم و فرسایش فلسطینی ها هستند ، آنها در درون غزه منتشر شدند و خودشان را در دسترس مجاهدان مسلمان قرار دادند تا هر روز حداقل  ۱۵ دستگاه تانک و چندین نفربر منهدم شود و تعدادی از آنها به هلاکت برسد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه صهیونیست ها در اخلاق شکست خوردند ، در سیاست منزوی شدند و در تاکتیک احمقانه عمل کردند، یادآور شد: صهیونیست ها در حال تکرار اشتباهات خود هستند و فروپاشی و زوال آنها در اشتباهات است آنها به مقاومت مردم مظلوم و با ایمان فلسطین و اشتباهات خود باختند، فلسطین باعزت شده و غزه به اندازه یک جهان وسعت پیدا کرده و  آمریکایی ها در جهان کوچک شدند و  حتی در سرزمین های خودشان جایی برای نفس کشیدن ندارند و باید در کاخ های شان محبوس بمانند.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه جهان در حال تغییر و اسلام در حال گسترش است، خاطرنشان کرد: فلسطینی ها در نبرد پیروز خواهند شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما