plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۳۵۰۷۲
در مراسم روز حماسه و ایثار مردم اصفهان

سرلشکر سلامی: باید منتظر توفانی دیگر برای فروپاشی اسرائیل باشیم

ما به روزهای نصرت و پیروزی نزدیک می‌اندیشیم
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان با بیان اینکه به زودی نصرت الهی بر مردم فلسطین نازل و غزه به مدفن صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود، گفت: همان گونه که توفان قبلی از جایی که دشمن فکر نمی‌کرد فرا رسید، باید باز هم منتظر توفانی دیگر برای فروپاشی اسرائیل باشیم.
سرلشکر سلامی: باید منتظر توفانی دیگر برای فروپاشی اسرائیل باشیم
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، سردار سرلشکر حسین سلامی امروز پنجشنبه در آیین گرامیداشت سالروز حماسه و ایثار اصفهان که در گلزار شهدای شهر اصفهان برگزار شد، با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها در ظاهر قدرتمند و با استحکام به نظر می‌رسند اما قلب آنها از هم پراکنده است، اظهار کرد: غزه به‌زودی به مدفن صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود.

وی افزود: در قرآن و در سوره حشر آمده است که قوم ظالم فکر می‌کند دژها و دیوارها آنها را از عذاب الهی محفوظ می‌کند اما عذاب الهی از جایی که آنها فکر نمی‌کنند فرا می‌رسد و خدا در دل آنها رعب ایجاد می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: زمانی آنها از ترس تسلط شیعیان خانه‌های خود را به دست خود تخریب می‌کنند و این داستان قرآن مربوط به همین قوم شرور است.

وی ادامه داد: امروز جوانان فلسطینی در دریای مقاومت در مقابل تانک‌های اسرائیلی‌ها قرار دارند و آنها با تانک‌های چیده شده به قلب جوانان می‌تازند و تا کنون ۱۸۰ تانک زرهی یعنی معادل ۱۰ درصد امکانات خود را از دست داده‌اند.

سردار سلامی گفت: جوانان فلسطینی اکنون در حال سازگاری با شرایط جدید هستند و این آغاز ماجرا و باتلاق نظامی، سیاسی، اخلاق، اقتصاد و اطلاعات اسرائیل است.
وی تاکید کرد: این آشفتگی، هراس، ابهام از آینده، سرزمین جنگ و مهاجرت معکوس برای اسرائیلی‌ها آغاز شده و آنها باید به دست خود فرو بریزند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: مظلومیت و شرافت این مردم سرانجام کار خود را خواهد کرد و ما به روزهای نصرت و پیروزی نزدیک می‌اندیشیم.

وی اضافه کرد: همان گونه که توفان قبلی از جایی که دشمن فکر نمی‌کرد فرا رسید، باید باز هم منتظر توفانی دیگر برای فروپاشی اسرائیل باشیم.

سردار سلامی گفت: این همبستگی و همدلی جوانان در جامعه جهانی مسلمان و غیر مسلمان با ظلم ناسازگار در مقابل آمریکا و شرکای او ایستاده است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما معتقدیم؛ مستکبران عالم دست به دست هم داده و در یک نمایش نفرت انگیز، شرم‌آور و تحقیرآمیز با خفت و ذلت به جنگ با نوزادان در اتاق عمل و تصرف «آی سی یو» و «سی سی یو» رفتند تا نشان دهند؛ قدرتمندند.

وی تاکید کرد: آیا این خفت نیست که بزرگترین امپراتوری ظاهری جهان به کشتار کودکان بی‌دفاع می‌پردازد و مردم را در یک باریکه محاصره، بیماران را کشتار و امکانات آب، غذا و سوخت را به روی مردم بسته‌اند و به این آتشباری خود افتخار می‌کنند؟

سردار سلامی گفت: این پایان عمر و فروپاشی امپراتوری آنها است، زیرا رفتار دیوانه‌وار نشانه فروپاشی است؛ چنان که برخی حیوانات وقتی مرگشان فرا می‌رسد، سر و صدای زیادی می‌کنند و صحنه نیز نشان می‌دهد آنها به فروپاشی زودرس رسیده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم فلسطین آموخته‌اند رمز سعادت از استقامت و صبر بر مصیبت می‌گذرد و بعد از سختی؛ آسایش، آرامش و نصرت نازل و فلسطین خواهد ماند و آن سیاست مدفون سیاست مستکبران است.

وی در این آیین به توصیف مردم اصفهان و حماسه ۲۵ آبان پرداخت و نصف جهان را نیمه حق عالم که در سوی حق ایستاده است، خطاب کرد.

در این آیین از خانواده‌های جبهه مقاومت لبنان و فلسطین قدردانی و همچنین از پوستر نوزدهم جشنواره رسانه ای ابوذر، نشان کنگره ۲۴ هزار شهید استان اصفهان و نیز ۲۵ جلد کتاب با موضوع نقش اصفهان در دفاع مقدس رونمایی شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما