plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
کد مطلب : ۳۴۸۸۹

مقاومت عراق، چهار پایگاه آمریکایی را هدف گرفت

مقاومت اسلامی عراق شامگاه دوشنبه با صدور بیانیه ای از حمله پهپادی و موشکی به چهار پایگاه آمریکایی در سوریه و عراق خبر داد.
مقاومت عراق، چهار پایگاه آمریکایی را هدف گرفت
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، در این بیانیه آمده است: مبارزان ما پایگاه عین الاسد واقع در غرب عراق ، پایگاه اشغالگران نزدیک فرودگاه اربیل در شمال عراق، پایگاه تل بیدر در شمال سوریه و نیز التنف در جنوب سوریه را بامداد امروز با سلاح های مناسب هدف گرفتند.

شبکه المیادین نیز از حمله یک پهپاد انتحاری په پایگاه اشغالگران آمریکایی در منطقه قصرک در شمال الحسکه واقع در شمال شرق سوریه خبر داد.

  همچنین شبکه النجباء عراق به نقل از یک منبع آگاه از هدف قرار گرفتن پایگاه آمریکایی «ویکتوریا» در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد خبر داد. تاکنون جزئیات بیشتری از این حملات منتشر نشده است.

حملات اخیر به پایگاه نظامیان آمریکایی در حالی انجام شد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا پس از دیدار با نخست وزیر عراق که در جریان سفری چند ساعته به بغداد انجام شد، از گروه‌های مقاومت عراق خواست که پایگاه‌ها و نظامیان آمریکایی در منطقه را هدف قرار ندهند.

مقاومت اسلامی عراق به دنبال بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط رژیم صهیونیستی، از سه هفته قبل به آمریکا هشدار داده بود که از این پس حملات علیه پایگاه‌های آمریکایی در خاک عراق آغاز می‌شود.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما