plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۳۴۶۳۲

کاخ سفید هم آتش‌بس در غزه را رد کرد

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید با رد آتش بس و تائید ضمنی ادامه بمباران و کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی، ادعا کرد که تل‌آویو حق دفاع از خود و هدف قرار دادن سران حماس را دارد.
کاخ سفید هم آتش‌بس در غزه را رد کرد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، «جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید بامداد سه‌شنبه مدعی شد که اکنون زمان مناسبی برای آتش‌بس در نوار غزه نیست.
کربی با تاکید غیرمستقیم بر لزوم ادامه داشتن کشتار مردم نوار غزه توسط رژیم موقت صهیونیستی، ادعا کرد که تل‌آویو حق دفاع از خود و هدف قرار دادن سران حماس را دارد.

وی همچنین افزود: «ما به حمایت از اسرائیل ادامه خواهیم داد و تمرکز ما بر این است که مطمئن شویم آنچه را که برای ادامه جنگ نیاز دارد، در اختیار دارد».
پیش از این نیز سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا شامگاه دوشنبه ضمن رد آتش‌بس در غزه، ادعا کرده بود که هرگونه آتش‌بس به حماس این فرصت را می‌دهد تا برای ادامه حملاتش علیه رژیم تروریست صهیونیستی به تجدید قوا بپردازد.

بعد از انجام عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در تاریخ هفتم اکتبر که منجر به هلاکت حداقل ۱۵۰۰ صهیونیست و زخمی شدن نزدیک به ۵۰۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

طبق آمارهای وزارت بهداشت فلسطین، تعداد قربانیان تجاوزات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به مردم در نوار غزه و کرانه باختری به بیش از ۵ هزار شهید و حدود ۱۵ هزار مجروح رسیده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما