plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶
کد مطلب : ۳۴۶۱۶

هنیه و امیرعبداللهیان در گفت‌گوی تلفنی، آخرین تحولات غزه را بررسی کردند

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی یکشنبه شب تلفنی درباره آخرین تحولات غزه گفت وگو کردند.
هنیه و امیرعبداللهیان در گفت‌گوی تلفنی، آخرین تحولات غزه را بررسی کردند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، هنیه و امیرعبداللهیان در این گفت‌ وگو آخرین تحولات مربوط به تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه را مورد بررسی قرار دادند.

بر اساس این گزارش، دو طرف همچنین درباره چگونگی استفاده از همه روش‌ها برای توقف جنایات دشمن صهیونیستی در غزه رایزنی کردند.

جزئیات بیشتری از این گفت وگو گزارش نشده است.

پیش از این نیز وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با سامح شکری وزیر خارجه مصر درباره تحولات غزه و لزوم توقف حملات رژیم صهیونیستی و ورود کمک‌های بشر دوستانه گفت وگو کرده بود.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند. با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

در شانزده روز گذشته رژیم صهیونیستی به بهانه انتقام از عملیات جنبش حماس، با بمباران وحشیانه و متوالی مناطق مسکونی غزه حدود ۵ هزار کودک و زن و مرد فلسطینی را به شهادت رسانده و حدود ۱۵ هزار نفر را نیز زخمی کرده است.

انتهای پیام/* 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما