plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶
کد مطلب : ۳۴۶۰۱

بمباران و تخریب ۲۶ مسجد غزه از سوی رژیم صهیونیستی

وزارت اوقاف غزه اعلام کرد ، در جریان بمباران‌های ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی تا به امروز ۲۶ مسجد در غزه تخریب شد.
بمباران و تخریب ۲۶ مسجد غزه از سوی رژیم صهیونیستی
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز و به نقل از رسانه‌های فلسطینی، رژیم صهیونیستی تنها به بمباران مساجد غزه اکتفا نکرده، بلکه بیمارستان‌ و حتی کلیساها را نیز هدف حملات همه جانبه قرار داده است.

در همین راستا، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پنچشنبه شب کلیسای باستانی روم ارتدکس شهر غزه را هدف قرار دادند که در جریان آن چندین تن شهید و زخمی شدند.

پیش از آن نیز صهیونیست‌ها بیمارستان "المعمدّانی" شهر غزه را که مملو از ساکنان غزه بود که از حملات رژیم صهیونیستی به آن پناه آورده بودند، هدف حمله هوایی شدید قرار گرفت و ۸۰۰ تن شهید شدند.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به پانزدهمین روز خود و ادامه پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی و در مقابل ادامه بمباران مناطق مسکونی و مراکز دینی و درمانی غزه از سوی بمب افکن های اسراییل که نشانه عجز صهیونیست‌ها است، تاکنون نزدیک به چهار هزار و ۲۰۰ فلسطینی شهید شدند، جنایتی که غرب نیز شریک آن در فلسطین است.

وزارت بهداشت غزه همچنین شمار مجروحان تجاوزات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه را که با بمب های اهدایی غربی به ویژه آمریکایی در ۱۵ روز گذشته صورت گرفته را نیز بیش از ۱۳ هزار نفر و شمار مفقودین را نیز بیش از ۱۰۰۰ نفر اعلام کرده که بیشتر آنها کودک و زن هستند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما