plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۳
کد مطلب : ۳۴۵۳۹

بیش از 500 شهید فلسطینی در جنایت جدید صهیونیست‌ها با بمباران بیمارستان غزه

بر اساس گزارش منابع فلسطینی در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی در شامگاه سه شنبه، بیش از 500 نفر به شهادت رسیدند.
بیش از 500 شهید فلسطینی در جنایت جدید صهیونیست‌ها با بمباران بیمارستان غزه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، رژیم صهیونیستی بیمارستان المعمدانی در غزه (پناهگاه آوارگان فلسطینی) را بمباران کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که بمباران بیمارستان المعمدانی از سوی رژیم صهیونیستی بیش از 500 قربانی برجای گذاشت.

برخی از منابع خبری تعداد شهدا را بالغ بر 600 نفر اعلام کردند.

وزارت بهداشت فلسطین ساعاتی پیش آخرین آمار شهداء در 11 روز گذشته را بالغ بر 3 هزار و 200 نفر و افراد زخمی را بالغ بر 12 هزار نفر عنوان کرده بود.

دفاع شهری غزه در گزارشی اعلام کرد: وارد حیاط بیمارستان المعمدانی شدیم هیچ مجروحی نیافتیم، صدها شهید دیدیم که اجسادشان قطعه قطعه شده است.

جنبش حماس ضمن محکومیت شدید این حمله ددمنشانه، تأکید کرد که چنین جنایاتی نشانگر خوی متوحش صهیونیستهاست که به خوبی خود را نشان داده است.

پیش از این هم، مقام‌های نظام سلامت در غزه گفتند که تنها بیمارستان سرطان‌شناسی در اراضی فلسطین حداکثر ظرف 48 ساعت آینده تعطیل خواهد شد.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی همچنین خانه اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در اردوگاه الشاطی واقع در نوار غزه را بمباران کردند.

  صدها فلسطینی در نقطه به نقطه کرانه باختری پس از حمله وحشیانه اشغالگران به بیمارستانی در غزه به خیابان‌ها آمدند.

جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه خشم مسلمانان و آزادگان جهان را برانگیخت و صدها هزار نفر در ایران و سایر کشورهای اسلامی در اعتراض و محکومیت این جنایت بیشرمانه ، شبانه به خیابان ها آمده و تظاهرات کردند.

انتهای پیام/*
 
۰
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما