plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
کد مطلب : ۳۴۴۴۲

بایدن: ما به صراحت به ایران گفتیم که مراقب باشد!

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا چهارشنبه شب با اشاره به استقرار کشتی‌های و هواپیماهای نظامی ایالات متحده در نزدیکی فلسطین اشغالی گفت که «ما به صراحت به ایران گفتیم که مراقب باشد».
بایدن: ما به صراحت به ایران گفتیم که مراقب باشد!
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه شب در نشستی با روسای جوامع یهودیان با مظلومیت سازی کاذب برای صهیونیست ها، گفت که استقرار کشتی‌ها و هواپیماهای نظامی ایالات متحده در نزدیکی «اسرائیل» باید به عنوان سیگنال هشدار آمیز برای ایران تلقی شود.

بایدن بدون اشاره به جنایات اسرائیل در غزه، حمله حماس به اسرائیل را «مرگبارترین روز برای یهودیان پس از هولوکاست» خواند.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه تصریح کرد، «ما برای ایرانیان روشن کرده‌ایم که مراقب باشید».

وی افزود: «بیش از 100 غیرنظامی در اسرائیل قتل عام شدند که در میان آنها حداقل 22 شهروند آمریکایی بود. اجازه دهید دوباره بگویم به هر کشور و هر سازمانی که به فکر سواستفاده از این موقعیت است؛ یک کلمه می‌گویم این کار را نکن، ممکن است قلب ما شکسته باشد، اما عزم ما روشن است».

 پیش از این، چارلز براون رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز از ایران خواست در بحران اسرائیل درگیر نشود.

به گزارش رویترز، براون به گروهی از خبرنگارانی که وی را در سفر به بروکسل همراهی می‌کردند، گفت: ما می‌خواهیم پیامی بسیار قوی به ایران بفرستیم. ما نمی‌خواهیم این بحران گسترش پیدا کند و می‌خواهیم که ایران این پیام را رسا و روشن دریافت کند.

این اظهارات در حالی است که کاخ سفید دوشنبه اعلام کرد که آمریکا هیچ سند و اطلاعاتی دال بر مشارکت ایران در حمله مقاومت فلسطین به اسرائیل ندارد.

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که یک ناوگروه تهاجمی را به نزدیکی رژیم صهیونیستی اعزام می‌کند.

براون در این باره اظهار کرد: این یک پیام قوی در مورد حمایت از اسرائیل است. اما یک پیام قوی هم درباره بازدارندگی و جلوگیری از گسترش این مناقشه مخابره می‌کند.

درگیری نیروهای مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنجشنیه در حالی وارد ششمین روز خود می‌شود که در این مدت حدود 1300 صهیونیست کشته و 2700 نفر نیز زخمی شدند و در حریان بمباران وحشیانه غزه 1200 فلسطینی شهید و 6000 نفر نیز زخمی شده اند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما