plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۳۴۳۴۳

داوران و خبرنگاران جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان با شهدا تجدید میثاق کردند

جمعی از داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان روز سه شنبه با حضور در گلستان شهدای اصفهان با شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
داوران و خبرنگاران جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان با شهدا تجدید میثاق کردند
به گزارش سرویس فرهنگ ایصال نیوز، دبیر سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در این مراسم و آغاز معنوی این جشنواره اظهار داشت: استقبال خیلی خوبی از این جشنواره شده و ۵۵۹ فیلم کوتاه و بلند، انیمیشن و داستان، متقاضی شرکت در این رویداد شدند.

مجید زین‌العابدین افزود: این جشنواره بین فیلم سازان خارجی هم با استقبال خوبی مواجه شده است و بیش از ۴۰ کشور آثار خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کردند.

وی ادامه داد: جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان پس از چهار سال دوباره به اصفهان بازگشته و از این بابت شور و نشاط و شادابی در بین بچه ها، خانواده ها و هنرمندان قابل مشاهده است.

زین العابدین اضافه کرد: فیلم‌های بهتر و با کیفیت تر ارسالی به این جشنواره در مدت زمان یک هفته برگزاری جشنواره در اصفهان نمایش داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شعار این جشنواره (بچه‌ها به سمت قله) است، خاطرنشان کرد: این شعار به معنی این است که امید همه ما به کودکان و نوجوانان است که موفقیت‌ها را فتح کنند و به سمت بالا حرکت کنند.

دبیر سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان افزود: فیلم‌ها و کارگاه‌های آموزشی فیلم سازی خوبی در مدت یک هفته برگزاری این جشنواره برگزار خواهد شد و از هنرمندان خوبی برای حضور در این استان دعوت به عمل آمده است.

وی بیان کرد: المپیاد فیلم سازی را در کنار این جشنواره ادامه خواهیم داد تا زمینه سازی خوبی برای حضور فیلم سازان اصفهان و ارائه تولیدات خوب و فاخر در جشنواره سال آینده باشیم.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با دبیری مجید زین‌العابدین و با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، پانزدهم تا بیستم مهر امسال (۷ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما