plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
کد مطلب : ۳۴۰۲۴

فرمانده مرزبانی فراجا: هماهنگی خوبی از نظر دیپلماسی با کشور عراق داشته‌ایم

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: ما طی چندین مرحله با کشورعراق هماهنگی‌هایی داشته‌ایم و به توافق رسیدیم که اخبار و اطلاعات مرزی را در اختیار همدیگر بگذاریم که هماهنگی خوبی از نظر دیپلماسی با کشور عراق داشته‌ایم.
فرمانده مرزبانی فراجا: هماهنگی خوبی از نظر دیپلماسی با کشور عراق داشته‌ایم
به گزارش سرویس اجتماعی ایصال نیوز، سردار "احمد علی گودرزی" فرمانده مرزبانی فراجا امروز (سه شنبه) در حاشیه بازدید خود از مرز چذابه اظهار کرد: بازدید میدانی و پایش هوایی که از مرزها انجام دادیم، امنیت بسیار خوبی در مرزهای کشور وجود دارد و هماهنگی خوبی از نظر دیپلماسی با کشور عراق داشته‌ ایم.

وی افزود: ما طی چندین مرحله با کشور عراق هماهنگی‌هایی داشته‌ایم و به توافق رسیدیم که اخبار و اطلاعات مرزی را در اختیار همدیگر بگذاریم و برای جلوگیری از ورود و خروج غیر قانونی اتباع، ورود و خروج سلاح و یا هر اقدام ممنوع دیگر هماهنگ کردیم تا در تمامی مرزهای دو کشور به صورت هماهنگ امنیت بسیار مطلوبی برای زوار فراهم گردد.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: در حال حاضر وضعیت امنیتی مرزها وضعیت پایداریست و هیچ مشکلی وجود ندارد، در گذرگاه‌ها و پایانه‌های مرزی سیل عظیمی از زائران و عاشقان اباعبدالله به صورت یک حماسه بزرگ چند میلیونی از کشورهای مختلف جهان در این اربعین حسینی شرکت می‌کنند که به حمدالله تمدن ساز اسلامی خواهند بود.

وی با اشاره به هماهنگی خوب بین مجموعه انتظامی کشور و مرزبانانی با سازمانها و کسانی که در این راستا از زوار پذیرایی می‌کنند و برای تسهیل در تردد آنها تلاش می‌کنند، گفت: دیروز در مرز مهران جمعیت زیادی وارد شده است که آرام و روان در حال تردد هستند و مرز چذابه هم مملو از زوار است که روان و بدون توقف در حال حرکت هستند.

احمد علی گودرزی تصریح کرد: به زائران توصیه می‌شود از هر مرزی که نزدیک آنان است ، از مرز آذربایجان غربی تا شلمچه نزدیک‌ترین مرز به خودشان را انتخاب کنند چرا که هیچ منعی در هیچ مرزی وجود ندارد و زائران در هر مرزی می توانند سریع عبور کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا در پایان تصریح کرد: پلیس به عنوان خادمان مردم عزیز، این قول را می‌دهد که هم امنیت آنها را به خوبی تامین کند و هم با کشور عراق هماهنگی‌های لازم را به عمل آورده تا مشکلات زائران را حل کنند.العالم

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما