plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۳۴۰۱۹

حمله تروریستی به تأسیسات زیرساختی حیاتی در کالوگای روسیه خنثی شد

اجزای یک بمب خانگی و دستورالعمل های مربوطه نزد تروریست طرفدار گروه "آزوف" در شهر کالوگای روسیه کشف شد.
حمله تروریستی به تأسیسات زیرساختی حیاتی در کالوگای روسیه خنثی شد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، از اقدام تروریستی در رابطه با تاسیسات زیرساختی حیاتی در شهر روسی "کالوگا" جلوگیری شد.

سرویس امنیت فدرال روسیه اطلاع داد که این عمل تروریستی قرار بود توسط یکی از طرفداران گروه "آزوف" (سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه) انجام شود و بعد این تروریست می خواست به اوکراین فرار کند.

سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه فعالیت های غیرقانونی یک شهروند روس ساکن منطقه کالوگا را دستگیر کردند که به ابتکار خود با نمایندگان گروه شبه نظامی اوکراین ارتباط برقرار کرد و همچنین به دستور آنها قصد انجام یک اقدام تروریستی را داشت.

یک پرونده جنایی در مورد خیانت کشوری، حمله تروریستی، مشارکت در فعالیت های سازمان تروریستی و آموزش برای اهداف تروریسم تشکیل شده است.


گفتنی است، روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴فوریه سال 2022 میلادی عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.

به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما