plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴
کد مطلب : ۳۳۸۹۰

تاکید «کیم جونگ اون» بر تقویت تدارکات برای جنگ

رهبر کره شمالی طی سخنرانی در جلسه کمیسیون نظامی مرکزی حزب حاکم این کشور، خواستار تدارکات تهاجمی برای هرگونه جنگ احتمالی شد.
تاکید «کیم جونگ اون» بر تقویت تدارکات برای جنگ
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، رسانه دولتی کره شمالی بامداد پنجشنبه از تشکیل جلسه کمیسیون نظامی مرکزی حزب حاکم کره شمالی با حضور «کیم جونگ اون» رهبر این کشور خبر داد.

کیم طی سخنرانی در این جلسه - که با حضور تعداد زیادی از سران نظامی کره شمالی برگزار شد - خواستار اجرای تدارکات و تقویت آمادگی تهاجمی برای هرگونه جنگ احتمالی در منطقه شد.

به نوشته خبرگزاری «یونهاپ» به نقل از این گزارش، او ضمن تاکید بر اهمیت داشتن ارتش قوی در اجرای راهبردهای نظامی کمیته مرکزی، خواستار تأمین ابزارهای ضربتی قدرتمندتر برای انجام ماموریت بازدارندگی جنگی و تشدید اقدامات برای استقرار آنها در واحدهای نظامی شد.

رهبر کره شمالی در این نشست همچنین یک ژنرال ارشد ارتش این کشور را برکنار و ژنرال دیگری را جایگزین او کرد.

طبق این گزارش، از دیگر موضوعات مهم مورد بحث در جلسه کمیسیون نظامی مرکزی حزب حاکم کره شمالی، می‌توان به تدارکات برای رژه نظامی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس ارتش این کشور در نهم سپتامبر اشاره کرد.

به نوشته یونهاپ، این نشست در حالی برگزار شد که کره جنوبی و آمریکا قصد دارند رزمایش نظامی سالانه موسوم به «سپر آزادی» را در اواخر ماه جاری میلادی برگزار کنند.

 گفتنی است، رهبر کره شمالی هفته گذشته در بازدیدی که از خطوط تولید پیشرانه‌های موشک‌های راهبردی کروز و هواپیماهای بدون سرنشین داشت از ساخت سلاح های جدید دیدن کرد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما