plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۳۳۷۷۵

آماده باش نظامیان صهیونیست در مرز لبنان

در آستانه جلسه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با یواف گالانت، وزیر جنگ و دیگر مقامات نظامی این رژیم - به دنبال اعلام موضع جدی و قاطعانه سید حسن نصر الله، دبیر کل حزب الله لبنان- ارتش این رژیم، در مرز لبنان آماده باش نظامی اعلام کرد.
آماده باش نظامیان صهیونیست در مرز لبنان
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که انتظار می رود در جلسه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر، یوآو گالانت، وزیر جنگ و دیگر مقامات ارشد ارتش رژیم صهیونیستی سناریوهای متعددی به نتانیاهو ارائه شود و وضعیت و تصویر اطلاعاتی از مرز به ویژه پس از چادرهای برپا شده توسط حزب‌الله لبنان در خاک اراضی اشغالی مورد ارزیابی قرار گیرد.

قرار بود این جلسه هفته گذشته برگزار شود اما به دلیل بستری شدن نتانیاهو در بیمارستان، به تأخیر افتاد.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم به نوبه خود طرح های نظامی عملیاتی را برای زمانی که اوضاع در مرزهای لبنان بحرانی شود، مورد تأیید قرار داد و برای افزایش سطح آمادگی برای سناریوهای احتمالی در امتداد مرز لبنان، دستوراتی را صادر کرد.

به گزارش کانال ۱۳ تلویزیون رژیم اسرائیل، انتظار می‌رود ارتش این رژیم به مقامات سیاسی اعلام کند که خطر افزایش تنش در شمال وجود دارد و "نصرالله آنچه را در داخل اراضی اشغالی اتفاق می‌افتد، به عنوان یک ضعف تاریخی تفسیر می‌کند."
از این گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در اقدامی که حکایت از وحشت این رژیم دارد، نمی خواهد در شرایط کنونی به قصد حزب الله برای حمله گسترده به این رژیم، اذعان کند. کما اینکه ادعا کرده است چادرهایی که هم اکنون بر پا شده اند، تهدیدی برای امنیت این رژیم به حساب نمی آیند..

به گفته کانال 13 رژیم صهیونیستی به دنبال تحولات اخیر در ارتش رژیم صهیونیستی و گسترش میزان خودداری از خدمت سربازی – که در اعتراض به تلاش های نتانیاهو برای تضعیف دستگاه قضایی این رژیم صورت می گیرد – روز جمعه گذشته جلسه ای ویژه در ارتش برگزار شد که در آن بحران موجود در ارتش مورد بررسی قرار گرفت.

سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در پیامی خطاب به عزاداران امام حسین علیه السلام در مراسم عاشورا در حومه جنوبی بیروت اعلام کرده بود که مقاومت، آماده است و از هیچ گونه حماقت رژیم صهیونیستی در قبال لبنان نخواهد گذشت.

وی تصریح کرده بود: مقاومت لبنان هرگز آرام نخواهد نشست و برای پاسخ گویی به هر گونه حماقت رژیم صهیونیستی کاملا آماده است.

دبیرکل حزب الله خاطرنشان کرد که لبنان کشوری است که مورد حمله قرار گرفته است و"اسرائیل" همچنان بخشی از خاک ما را در اشغال خود دارد و دوباره بخش هایی از شهرک الغجر را اشغال کرده است.

وی افزود: ملت فلسطین حقی بر گردن آزادگان جهان دارد و آن این است که آن را یاری کنند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما