plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۳
کد مطلب : ۳۳۳۱۸

آغاز حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به جنین

منابع فلسطینی بامداد دوشنبه از حمله هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین خبر دادند.گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند که جنین هرگز تسلیم نخواهد شد و حملات وحشیانه نظامیان اشغالگر علیه مقاومت به شکست خواهد انجامید.
آغاز حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به جنین
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، نظامیان صهیونیستی از بامداد دوشنبه به اردوگاه «عقبات جبر» در اریحا یورش برده‌اند و به یک خانه مسکونی در اردوگاه فلسطینیان در جنین دو موشک شلیک کرده‌اند که منجر به مجروح شدن شماری از ساکنان این اردوگاه شده است.

وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد که در حمله هوایی جنگنده‌های صهیونیستی به جنین حداقل 4 نفر شهید و 15 فلسطینی دیگر نیز به شدت مجروح شده است.

منابع فلسطینی اعلام کردند که از بامداد دوشنبه حدود 1000 نظامی اشغالگر با تجهیزات کامل و با پشتیبانی هوایی و لوجستیکی شهر جنین و اردوگاه جنین را هدف حملات وحشیانه خود قرارداده اند. 

گردانهای قدس در جنین نیز اعلام کردند که درحال مقابله با خودروهای زرهی دشمن صهیونیستی هستند که در حال یورش به سمت اردوگاه جنین می‌باشند.

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، نیروهای مقاومت فلسطین با پرتاب بسته‌های انفجاری به سمت خودروهای زرهی و شلیک گسترده به سمت آنها در حال مقابله با تجاوز صهیونیست‌ها به جنین هستند.

از سوی دیگر شبکه کان رژیم صهیونیستی به نقل از مقام‌های نظامی اعلام کرد، عملیات علیه جنین ممکن است تا 72 ساعت به طول بیانجامد و هدف از این عملیات منهدم کردن زیر ساخت‌های نظامی و دستگیری نیروهای مسلح فلسطینی است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن بیان این که مسئولیت کامل حملات نظامیان صهیونیست به جنین بر عهده دشمن صهیونیستی است، اعلام کرد، دشمن هرگز نخواهد توانست به اهداف خود دست یابد و جنین هرگز تسلیم نخواهد شد.

جهاد اسلامی افزوده است: ما با دشمن مقابله خواهیم کرد و همه گزینه‌ها برای ضربه زدن به او در پاسخ به تجاوزاتش به جنین در دستورکار خواهد بود.

جنبش حماس نیز تاکید کرد که تجاوز گسترده رژیم صهیونیستی به جنین به اهداف خود نمی‌رسد و دشمن صهیونیستی شکست می خورد.

حماس افزوده است: مسئولیت کامل حمله نظامیان صهیونیست به جنین بر عهده کابینه افراطی و فاشیستی دشمن صهیونیستی و در رأس آن بنیامین نتانیاهو جنایتکار است.

این جنبش فلسطینی همچنین تاکید کرده است که رژیم اشغالگر توانایی مقابله با نیروهای مقاومت فلسطینی را نخواهد داشت و مردم فلسطین به مبارزه خود ادامه خواهند داد.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین هم اعلام کرد: تجاوزات صهیونیست‌ها به جنین و جنایات اشغالگر تنها باعث افزایش عزم و پایداری مردم ما برای ادامه مقاومت خواهد شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما