plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۳۳۰۷۳

درگیری شدید نیروهای مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در جنین

منابع فلسطینی گزارش دادند، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز به اردوگاه جنین یورش بردند که با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی روبرو شدند.پس از 20 سال بالگردهای رژیم اشغالگر به کرانه باختری حمله کردند. شمار شهدای جنین به 3 شهید و زخمی ها به 28 نفر افزایش یافت.
درگیری شدید نیروهای مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در جنین
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، نیروهای مبارز فلسطینی صبح امروز (دوشنبه) به دنبال یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری، به مقابله با آنان برخاسته و صهیونیست را در کمین خود گرفتار کردند.

گردان جنین وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مبارزان این گردان توانستند نیروها و خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی را آماج حملات قرار داده و در چند محور در مسیر آنها بمب منفجر کنند که باعث تلفات در بین نظامیان صهیونیست شد.

صهیونیست‌ها اجازه ورود آمبولانس به جنین را نمی‌دهند

وزیر صهیونیست خواستار عملیات نظامی گسترده درکرانه باختری شد

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که نظامیان اشغالگر اسرائیلی مانع از ورود آمبولانس‌های فلسطینی به جنین برای انتقال مجروحان درگیری امروز فلسطینیان در برابر یورش اشغالگران می‌شوند.

این سازمان تاکید کرد که یک خودروی نظامی اسرائیلی به عمد از جلو با یک دستگاه آمبولانس تصادف و خساراتی به آن وارد کرد تا مانع از رسیدن آن به مجروحان شود.

در همین حال وزیر دارایی افراطی رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت که زمان آن رسیده تا عملیات نظامی گسترده‌ای در شمال کرانه باختری آغاز شود و نیروهای هوایی و زرهی وارد این منطقه شوند.

بزالل اسموتریچ خواستار تشکیل جلسه فوری کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در رابطه با آغاز عملیات نظامی علیه شمال کرانه باختری شد.

با انفجار یک بمب‌ مقاومت در مسیر خودروی نظامیان صهیونیست یک خودرو زرهی اسرائیلی در جنین  منهدم شد که به زخمی شدن 6 نظامی صهیونیست منجر شد.

 نظامیان اسرائیلی مجروح در جنین با بالگرد نظامی به بیمارستان رمبام در حیفا منتقل شدند.

شهدای حمله به جنین به 3 نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که قسام فیصل ابو سریه جوان 29 ساله فلسطینی نیز در ادامه حملات دشمن صهیونیستی به جنین به شهادت رسیده است.

این وزارتخانه خاطرنشان کرد که با شهادت این جوان فلسطینی شمار شهدای حمله به جنین به 3 نفر افزایش یافت.

ادامه بمباران خانه های فلسطینیان در جنین

براساس این گزارش، درگیری شدید همچنان ادامه دارد و از ساعاتی پیش بالگردهای صهیونیستی در حال بمباران خانه‌های فلسطینیان در اردوگاه جنین هستند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد یکی از شهدا جوانی فلسطینی به اسم خالد عزام عصاعصه است و دومین شهید هم کودکی فلسطینی به اسم احمد یوسف صقر است. در این حملات دست کم 28 نفر دیگر زخمی شدند که حال شماری از آنان وخیم است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما