plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۳۳۲۱۸

پوتین: دشمنان می‌خواستند روسیه را وارد درگیری داخلی کنند

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ضمن تشکر از مردم این کشور برای اتحاد، میهن پرستی و استقامت آنها تاکید کرد: تلاش‌های باج خواهی محکوم به شکست است. از نیروهای واگنر هر کسی که بخواهد به بلاروس برود، به قولی که داده‌ام عمل خواهم کرد و آنها را عفو خواهم کرد.
پوتین: دشمنان می‌خواستند روسیه را وارد درگیری داخلی کنند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شامگاه دوشنبه در سخنرانی تلوزیونی خود خطاب به شهروندان روسیه گفت: هرگونه باج گیری و ایجاد آشوب محکوم به شکست است.

پوتین از حمایت، استقامت و همبستگی مردمان روسیه تشکر کرد و گفت: «از مقاومت، اتحاد و میهن پرستی شما متشکرم.»

وی افزود: همبستگی جامعه روسیه شورش مسلحانه را به شکست کشاند. ما به هر حال بر کودتای مسلحانه فائق می‌آمدیم و کسانی که کودتا را سازماندهی کردند، به وطن و ملت خیانت کردند.

رئیس جمهور روسیه ادامه داد: خون‌ریزی میان برادران، تمام چیزی بود که نازی‌ها در کی‌یف به دنبال آن هستند تا روسیه در مسیر خود شکست بخورد.

پوتین تاکید کرد: دشمنان روسیه می‌خواستند کشور طی درگیری‌های داخلی، غرق در خون شود اما آنها مرتکب اشتباه محاسباتی شدند.

به گزارش الجزیره، پوتین در سخنرانی خود خطاب به نیروها و فرماندهان گروه واگنر گفت: «امروز این فرصت را دارید که با انعقاد قرارداد با وزارت دفاع یا سایر سازمان های مجری قانون، به خدمت به روسیه ادامه دهید یا به خانواده و دوستان خود بازگردید.»

پوتین با اشاره به عدم پیگرد قانونی نیروهایی واگنر، افزود: هر کسی که یکی از دو گزینه قبلی را نمی‌خواهد، می‌تواند به بلاروس برود: "و هرکس که بخواهد به بلاروس برود، به قولی که داده‌ام عمل خواهم کرد و آنها را عفو خواهم کرد."

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما