plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۳۳۱۹۹
با رای اکثریت اعضا

«آذر منصوری» رئیس جبهه اصلاحات شد

رأی‌گیری به‌صورت کتبی و مخفی بوده است
دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با رای اکثریت اعضای جبهه اصلاحات ایران به عنوان رئیس دوره‌ای این تشکل سیاسی انتخاب شد.
«آذر منصوری» رئیس جبهه اصلاحات شد
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز و به نقل از ایرنا، احمد شریف دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران عصر یکشنبه در این باره گفت: اعضای جبهه اصلاحات ایران در جلسه عصر امروز «آذر منصوری» را به عنوان رئیس جبهه اصلاحات ایران انتخاب کردند.

همچنین فرج کمیجانی دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی درباره این جلسه گفت: تنها نامزد تصدی ریاست جبهه اصلاحات ایران آذر منصوری بود که موفق شد ۳۱ رای از آرای ۴۱ عضو حاضر در جلسه را بدست آورد.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به نامزدی منصوری به عنوان تنها داوطلب ریاست، یک چهارم اعضای جبهه به چه کسی رأی داده‌اند، گفت: رأی‌گیری به‌صورت کتبی و مخفی بوده ولی احتمالاً این افراد رأی سفید داده‌اند.

کمیجانی با اشاره به حضور بهزاد نبوی در این جلسه، افزود: قرار است در نشست یکشنبه هفته بعد سایر ارکان جبهه اصلاحات و همچنین سخنگو انتخاب شوند.

دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی تاکید کرد: در جلسه امروز بیشتر درباره انتخاب رئیس جبهه بود و حرفی از راهبرد جبهه اصلاحات در انتخابات یازدهم اسفند زده نشد.

بهزاد نبوی که ششم اسفند ۱۳۹۹ از سوی مجمع عمومی نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به عنوان رئیس‌ جبهه اصلاحات ایران انتخاب شده بود، پس از شکست جریان اصلاحات در انتخابات، اسفند ۱۴۰۱ از این سمت کناره گرفت. او اخیرا گفته بود که همچنان عضو جبهه اصلاحات ایران هستم و «عدم آمادگی خود» را برای ریاست دوره جدید این سازوکار اجماعی که به‌زودی آغاز می‌شود، اعلام کرده‌ است.

دوره جدید فعالیت جبهه اصلاحات با برگزاری جلسات اعضای منتخب آغاز شده است و به نظر می‌رسد موضوع انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مهمترین دستور کار آن باشد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما