plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
کد مطلب : ۳۳۰۶۴
رئیس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد

استفاده از ظرفیت اورژانس همه استان‌ها برای پوشش مراسم اربعین

احداث اتاق‌های سرد به خصوص در استان خوزستان
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در ایام اربعین از همه ظرفیت اورژانس های استان‌های کشور استفاده می‌شود.
استفاده از ظرفیت اورژانس همه استان‌ها برای پوشش مراسم اربعین
به گزارش سرویس سلامت ایصال نیوز، دکتر جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در حاشیه بازدید از پایانه های مرزی غرب و جنوب کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد زائران اربعین حسینی افزایش یابد که آمادگی های لازم در سازمان اورژانس کشور برای ارائه خدمات فراهم شده است.
 
وی افزود: هر ۶ مرزی که محل تردد زائران اربعین حسینی است مورد بازدید قرار گرفتند تا چالش‌های سال گذشته رفع شوند.
 
رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته خدمت رسانی به زائران اربعین در مرزها و مسیرهای منتهی به گذرگاه های مرزی باشماق، تمرچین، خسروی، مهران، چذابه و شلمچه ارائه می‌شود.
 
دکتر میعادفر با اشاره به اینکه اربعین امسال با گرما و هوای شرجی رو به رو هستیم و احتمال گرما زدگی زائران وجود دارد افزود: احداث اتاق‌های سرد به خصوص در استان خوزستان از راهکارهای سازمان اورژانس برای درمان گرمازدگی است.
 
وی  بیان‌ کرد: همچنین علاوه بر استقرار بیمارستان‌های صحرایی و مراکز ثابت، استفاده از اتوبوس آمبولانس و درمانگاه‌های سیار از دیگر خدمات سازمان اورژانس کشور برای زائران اربعینی خواهد بود.
 
رئیس سازمان اورژانس کشور همچنین در بازدید از نقطه صفر مرزی شلمچه بر استفاده از ظرفیت خیرین حوزه سلامت در ساخت پایگاه‎‌های اورژانس در مسیر تردد زوار در ایام اربعین امسال تاکید کرد.
 
وی گفت: مرز شلمچه یکی از مرزهای مهم در مراسم اربعین است و به همین خاطر امروز در نقطه صفر مرزی از بیمارستان این منطقه بازدید داشتیم تا امکانات و تجهیزات آن را بررسی کرده و  اگر مشکل یا کمبودی در آن وجود دارد، آن را مرتفع کنیم.
 
رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در همین راستا در جلسه‌ای که با خیرین داشتیم موضوع تقویت بیمارستان، خدمات درمانی و پوشش آن در ایام اربعین را مطرح کرده و تصمیمات خوبی نیز در خصوص گرفتیم.
 
دکتر میعادفر بیان کرد: در این بازدید همچنین نقاط استقرار بیمارستان صحرایی و اتاق‌های سرد را نیز به منظور جانمایی برای ارائه خدمات به زوار بررسی کردیم.
 
گفتنی است رییس سازمان اورژانس کشور از پایانه های مرزی شلمچه و چذابه بازدید و با خیرین سلامت در استان خوزستان نیز به گفت و گو پرداخت./وبدا

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما