plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷
کد مطلب : ۳۲۹۶۶

سفر هیات رسانه ای ایران به عراق

هیاتی متشکل از مدیران و سردبیران و فعالان رسانه ای جمهوری اسلامی ایران با هدف آشنایی و گسترش همکاری با رسانه های عراقی سه شنبه شب عازم بغداد شد.
سفر هیات رسانه ای ایران به عراق
به گزارش سرویس فرهنگ ایصال نیوز، این سفر که به میزبانی جریان حکمت ملی عراق انجام شده است با هدف توسعه و تقویت همکاری‌ها و آشنایی فعالان رسانه ای کشورمان با ظرفیت های رسانه ای کشور عراق انجام شده است.

دیدار با سید عمار حکیم رییس جریان حکمت ملی عراق و بازدید از برخی رسانه های عراقی از جمله برنامه های این سفر سه روزه اعلام شده است.

هیات رسانه ای کشورمان قرار است در این سفر با رییس سندیکای روزنامه نگاران عراق. رییس شبکه الاعلام العراقی (تلویزیون عراق. خبرگزاری العراقیه و روزنامه صباح) و رییس سازمان رسانه ها و مخابرات عراق دیدار نمایند.

قرار است در سفر هیات رسانه ای ایرانی به عراق همچنین این هیات به زیارت اماکن مقدسه در شهرهای کاظمین و کربلا و نجف مشرف شوند.

مدیران و فعالان رسانه ای از خبرگزاری جمهوری اسلامی. خبرگزاری تسنیم. خبرگزاری مهر. خبرگزاری برنا. ایسنا و روزنامه های فرهیختگان و کیهان و ... در این هیات حضور دارند.

در حال حاضر خبرنگارانی از ۱۸ رسانه عراقی که عمدتاً شبکه های رادیویی و تلویزیونی هستند، در ایران در حوزه خبری و گزارشی فعالیت دارند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما