plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷
کد مطلب : ۳۲۹۰۷
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت مطرح کرد

تقویت زیرساخت ‌های اجرای برنامه سلامت خانواده در سطح ملی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با بیان اینکه سلامت، در زندگی تمامی اقشار جامعه نقش مؤثری دارد، از تقویت نظام شبکه کشور به عنوان یکی از اولویت ‌های وزارت بهداشت با هدف تقویت زیرساخت ‌های اجرای برنامه سلامت خانواده در سطح ملی خبر داد.
تقویت زیرساخت ‌های اجرای برنامه سلامت خانواده در سطح ملی
به گزارش سرویس سلامت ایصال نیوز از وزارت بهداشت، دکتر بهروز رحیمی در سفر به استان خراسان جنوبی با هدف بررسی زیرساخت های بهداشتی و درمانی این استان، در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان نهبندان با تاکید بر اینکه خدمت به مردم باید بی منت، با تمام توان و با جدیت باشد، افزود: اتفاقات خوبی در حوزه سلامت کشور انجام شده که با توجه به ضرورت جهاد تبیین، باید بازگو شده و اطلاع رسانی شود.

وی همچنین نقش خیرین در توسعه خدمات سلامت را ارزشمند دانست و گفت: در حال حاضر پنج پروژه سلامت محور در شهرستان نهبندان در حال ساخت است که پیشرفت خوبی دارد و امیدواریم برخی از آن ها تا پایان سال و تعدادی نیز تا هفته دولت سال آینده، تکمیل و افتتاح شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت روند خدمت رسانی به بیماران را در مرکز درمانی نهبندان مثبت ارزیابی کرد و توانمندی ‌ها و چالش‌ های این مرکز درمانی را مورد بررسی قرار داد و از پیگیری برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی سلامت در نهبندان خبر داد.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع از اولویت‌ های وزارت بهداشت است، گفت: پروژه مرکز خدمات جامع سلامت شهر شوسف از جمله این پروژه هاست که در تلاش هستیم به سرعت به بهره برداری برسد.

دکتر رحیمی از طرح توسعه بیمارستان نهبندان از ۳۲ به ۹۶ تختخوابی با زیربنای ۶۵۰۰ متر مربع که در ۳ طبقه با 10 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است بازدید و عنوان کرد: تکمیل آشیانه‌ بالگرد بیمارستان نهبندان با زیربنای ۷۴۰ متر مربع و پیشرفت کاری ۶۰ درصدی، پانسیون ۸ واحدی اقامتی متخصصان با زیربنای ۸۰۰ مترمربع با پیشرفت ۸۰ درصد و پروژه مرکز خدمات جامع سلامت شهر شوسف با زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع در دست اقدام است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در این سفر ضمن دیدار با مردمی و حضور در میز خدمت، از بیمارستان شهید دکتر احمد آتشدست، پروژه پد بالگرد و پروژه طرح توسعه بیمارستان، محل زیست پزشکان و پروژه مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهر شوسف در شهرستان نهبندان و بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع)، پروژه های ساخت سی تی اسکن، محل زیست پزشکان و کلینیک ویژه شهرستان سربیشه بازدید و در میز خدمت این شهرستان، حضور پیدا کرد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما