plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۳۱۸۹۲

روسیه با ۳۱ فوتی در صدر جان باختگان کرونایی جهان

در روسیه روز گذشته چهار هزار و ۲۴۲ مورد ابتلای جدید و ۳۱ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۳۹۸ هزار و ۳۳۶ مورد رسید.
روسیه با ۳۱ فوتی در صدر جان باختگان کرونایی جهان
به گزارش سرویس سلامت ایصال نیوز و به نقل از ورلد میترز، طبق جدیدترین آمار ثبت شده از میزان آلودگی به ویروس کرونا و شمار تلفات بیماری کووید-۱۹ در جهان، تا به امروز ۶۸۷ میلیون ۲۲۵ هزار و ۶۰۹ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۶ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۷۳۳ نفر جان خود را از دست داده اند.

در روسیه روز گذشته ۴ هزار و ۲۴۲ مورد ابتلای جدید و ۳۱ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۳۹۸ هزار و ۳۳۶ مورد رسید.

در کرواسی ۵۰۹ مورد جدید ابتلا و ۲۵ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۱۸ هزار و ۱۸۰ نفر رسیده است.

در اندونزی روز گذشته ۸۹۲ مورد ابتلای جدید و ۱۶ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۱۶۱ هزار و ۳۰۰ مورد رسید.

در تایلند روز گذشته ۱ هزار و ۸۱۱ مورد ابتلای جدید و ۱۰ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۳۳ هزار و ۹۵۷ مورد رسید.

در ژاپن ۵ هزار ۲۶ مورد جدید ابتلا و ۸ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۷۴ هزار و ۵۵۰ نفر رسیده است.

در کره جنوبی ۵ هزار ۷۷۴ مورد جدید ابتلا و ۸ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۳۴ هزار و ۴۸۷ نفر رسیده است.

در نیوزیلند ۱ هزار ۵۷۶ مورد جدید ابتلا و ۵ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۴ هزار و ۱۵۴ نفر رسیده است.

در دانمارک روز گذشته ۳۹ مورد ابتلای جدید و ۴ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۸ هزار و ۵۵۶ مورد رسید.

آمریکا از نظر تعداد کل مبتلایان و فوتی‌ها هنوز در صدر است. تاکنون ۱۰۶ میلیون و ۶۷۸ هزار و ۵۰۳ مورد ابتلا و ۱ میلیون و ۱۶۱ هزار و ۱۶۴ مورد مرگ بر اثر آن را ثبت کرده است. روز گذشته بیش از ۵۱۹ مورد جدید به شمار بیماران ۲ مورد مرگ به تلفات کرونا در آمریکا اضافه شد.

صدا و سیما

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما