plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۰
کد مطلب : ۳۱۲۰۹
سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان اعلام کرد

انفجار یک خانه در اصفهان به تخریب ۱۲ منزل مسکونی منجر شد

نشت گاز شهری احتمالاً علت حادثه است
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان از وقوع حادثه انفجار در یک خانه در این شهر خبر داد و گفت: این انفجار سبب تخریب جزیی و کلی ۱۲ منزل مسکونی شد.
انفجار یک خانه در اصفهان به تخریب ۱۲ منزل مسکونی منجر شد
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، فرهاد کاوه آهنگران افزود: این حادثه صبح یکشنبه سیزدهم فروردین ماه در خیابان ابوریحان بیرونی اتفاق افتاد و ساعت ۱۰ و ۱۷ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه گزارش های مردمی مبنی بر شنیدن صدای مهیب انفجار بود، اظهار داشت: اکیپ های امداد و نجات از ایستگاه های شماره ۶ و ۱۹ به محل حادثه اعزام شدند.

کاوه آهنگران با تاکید بر اینکه این حادثه یک مصدوم به همراه داشت، اضافه کرد: بررسی های اولیه نشان می دهد که این انفجار به احتمال زیاد در اثر نشت گاز شهری اتفاق افتاده است.

وی با اشاره اینکه انفجار در یک خانه یک و نیم طبقه ای اتفاق افتاد و دیوارها و سقف آن تخریب شده است، تصریح کرد: احتمال ریزش این سازه وجود دارد و ۲ خانه همجوار آن نیز تا زمانیکه کارشناس سازه آنها را بررسی نکند امکان سکونت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بر اثر این انفجار، آتش سوزی در زمین مجاور این خانه که ضایعات کارتن و پلاستیک در آن جمع شده بود اتفاق افتاد اما با سرعت عمل نیروهای آتش نشانی اطفا شد.

وی همچنین گفت: نیروهای سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان همزمان با روز طبیعت در اماکن مختلف شهر مانند بوستان های حاشیه زاینده رود، کوه صفه و مبادی ورودی و خروجی شهر حضور فعال دارند. کلانشهر اصفهان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.ا یر نا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما