plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۳۱۱۴۱

افسار گسیختگی قیمت روزانه دلار در بازار غیر رسمی

با ادامه تلاطم در بازار آزاد غیررسمی ارز و سقوط ارزش ریال در مقابل سایر ارزها قیمت دلار پنجشنبه ۱۰ فروردین همچنان روند غیرمتعارف و افزایشی خود را ادامه داد. بانک مرکزی نرخ های ارز در بازار آزاد را غیررسمی و نامعتبر می‌داند.
افسار گسیختگی قیمت روزانه دلار در بازار غیر رسمی
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از اکوایران، مرکز مبادله ارز و طلا همچنان بر درج قیمت دلار ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومانی اصرار دارد.

قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برای چندمین روز متوالی عدد ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت یورو در این مرکز رقم ۴۳ هزار و ۵۲۲ تومان را نشان می‌دهد.

قیمت درهم امارات نیز مانند دلار در مرکز مبادله همچنان ثابت است و امروز هم ۱۰ هزار و ۹۴۶ تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان، ۳۹ هزار و ۶۲۴ تومان و ۹ هزار و ۹۶۶ تومان درج شده است.

*قیمت ارز توافقی

همچنین قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰ ظهر) بطور میانگین حدود ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی ۴۵ هزار و ۴۵۵ تومان درج شده و قیمت درهم امارات به صورت توافقی، بطور میانگین ۱۴ هزار تومان اعلام شده است.

این قیمت‌ها و کاهش اندک نسبت به دیروز در حالی است که برخی کانال‌ها و سایت‌ها از افزایش قیمت دلار در نزدیکی کانال ۵۵ هزار تومان در بازار آزاد خبر می‌دهند؛ یعنی همان نرخ‌هایی که بانک مرکزی آن‌ها را غیررسمی می‌داند.

بدین ترتیب دلار آمریکا و دیگر ارزهای خارجی در روزهای ابتدایی سال جدید در سه نرخ متفاوت قرار دارند که برای دلار بازه‌ای بین ۴۰ هزار تا بالاتر از ۵۴ هزار تومان را شامل می‌شود.

*قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت سکه امامی همچنان روند افزایشی روزهای اخیر را ادامه داده و با قیمت ۳۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، باز هم به یک کانال بالاتر نفوذ کرده است.

همچنین قیمت نیم سکه در صرافی‌های مجاز به طور میانگین ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

تا حوالی ظهر امروز پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان حدود ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما