plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۳۰۵۳۹

گسترش مسمومیت دانش‌آموزان به همدان، تبریز و اراک

سریال مسمومیت دختران دانش‌آموزکه از سه ماه قبل از قم شروع شده بود، اکنون علاوه بر استان تهران به همدان ، اراک و تبریز رسیده است.
گسترش مسمومیت دانش‌آموزان به همدان، تبریز و اراک
به گزارش سرویس حوادث ایصال نیوز، تسنیم نوشت: مدیر آموزش و پرورش بهارستان تهران ضمن تأیید مسمومیت برخی دانش‌آموزان در مدارس دخترانه نسیم‌شهر گفت: ۱۲ دانش‌آموز در پی مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند. در شیفت صبح و بعدازظهر امروز تعدادی از دانش‌آموزان در مدرسه دخترانه جوادالائمه(ع) و فرزانگان بهارستان دچار مسمومیت شدند.

براساس گزارش‌های اعلام‌شده تاکنون ۱۲ دانش‌آموز توسط اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شدند و در زمان حاضر کارشناسان اورژانس در مدرسه حضور دارند و بنا بر اظهارات عوامل اورژانس مسمومیت شدید نیست و حال اکثر دانش‌آموزان خوب است.

از سوی دیگر، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان روز شنبه از بروز مسمومیت در دو مدرسه دخترانه در همدان و کبودرآهنگ خبر داد.

علیرضا توقیری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان از مسمومیت دانش‌آموزان دو مدرسه دخترانه در شهر همدان و شهرستان‌ کبودراهنگ خبر داد.
وی افزود: در پی تماس با فوریت‌های پزشکی استان خدمات امدادرسانی و انتقال مصدومین به بیمارستان در حال انجام است و با به‌کارگیری همه امکانات اورژانسی اقدامات لازم آغاز شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه همه ظرفیت‌های درمانی و فوریت‌های پزشکی و بیمارستان‌های استان در حال آماده باش هستند، تصریح کرد: حال عمومی دانش‌آموزان مطلوب و جزییات این موضوع در حال بررسی است.

فارس نیز از اراک گزارش داد: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در این شهرستان با علائم تهوع، سردرد و سرگیجه به بیمارستان مراجعه کردند که پس از انجام اقدامات درمانی ترخیص شدند.

مرضیه ولی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ تعدادی از دانش آموزان از یکی از مدارس دخترانه شهرستان محلات با علائم تهوع، سردرد و سرگیجه به بیمارستان مراجعه کردند که بلافاصله اقدامات درمانی لازم توسط تیم تخصصی انجام شد.

وی افزود: خوشبختانه پس از انجام اقدامات درمانی و آزمایشات لازم، ۶ نفر ترخیص و ۲ نفر تحت نظر در اورژانس بستری شدند و در حال حاضر حال عمومی همه دانش آموزان مطلوب است.

صدا و سیما نیز امروز شنبه نوشت: تعدادی از دانش آموزان دختر مدارس شهرستان تبریز ظهر امروز به علت مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.
دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: این دانش آموزان مربوط به مقاطع یک مدرسه ابتدایی و ۲ دبیرستان دخترانه در مناطق تبریز، باسمنج و ستارداداشی هستند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما