plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۲۸۰۹
در واکنش به تحریم دو عضو حزب الله در مجلس لبنان

«نبیه بری» تحریم‌های جدید آمریکا را تجاوز و تعدی به پارلمان و تمام لبنان دانست

وزارت خزانه داری آمریکا سه شنبه تحریم‌های جدیدی را علیه دو عضو پارلمان لبنان وضع کرد
"نبیه بری" رئیس پارلمان لبنان تحریم‌های آمریکا علیه برخی اعضای حزب الله در مجلس این کشور را تعرض به پارلمان و تمام لبنان دانست. وزارت خزانه داری آمریکا دیروز (سه شنبه) در بیانیه‌ای که مغایر با حق حاکمیت دولت لبنان است، تحریم‌های جدیدی را علیه دو عضو پارلمان این کشور که از اعضای ارشد حزب الله هستند، وضع کرد
«نبیه بری» تحریم‌های جدید آمریکا را تجاوز و تعدی به پارلمان و تمام لبنان دانست
به گزارش ایصال نیوز به نقل از خبرگزاری های لبنانی، نبیه بری رپیس مجلس لبنان امروز در بیانیه‌ای درباره تحریم‌های آمریکا علیه "محمد رعد" رئیس فراکسیون پارلمانی و دو مسئول دیگر حزب الله اعلام کرد: این تحریم‌ها را تجاوز و تعدی به پارلمان و در نتیجه به تمام لبنان می‌دانیم و بر این اساس به نام مجلس نمایندگان لبنان سوال من این است: آیا دموکراسی آمریکایی به این حد رسیده که اقدامات تجاوزکارانه‌ای را علیه دموکراسی‌ها در جهان تحمیل می‌کند.
به گزارش المنار، نبیه بری سپس اتحادیه پارلمان‌های بین المللی را به موضع گیری لازم در قبال این رفتار غیرمنطقی و نا معقول فراخواند.
وزارت خزانه داری آمریکا دیروز (سه شنبه) در بیانیه‌ای که مغایر با حق حاکمیت دولت لبنان است، تحریم‌های جدیدی را علیه دو عضو پارلمان این کشور که از اعضای ارشد حزب الله هستند، وضع کرده و از دولت لبنان خواست ارتباط خود را با این افراد قطع کند.
در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا نام «محمد رعد» رئیس «فراکسیون وفاداری به مقاومت»، "امین شری" از نمایندگان این حزب در پارلمان و همچنین "وفیق صفا" مسئول بخش امنیتی حزب الله لبنان ذکر شده است.
انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما