plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۲۷۹۳۷

رسوایی جدید ولیعهد سعودی در ارتباط با لیگ گلف

یک رسانه بین‌المللی از رسوایی جدید ولیعهد سعودی در رابطه با مسابقات گلف سری LIV منتشر کرد که بیش از ۳ میلیارد دلار برای آن هزینه کرده است.
رسوایی جدید ولیعهد سعودی در ارتباط با لیگ گلف
به گزارش ایصال نیوز، روزنامه “واشنگتن پست” توضیح داد که چگونه حکومت محمد بن سلمان ۱۰ دانشجوی دختر عربستانی را به عنوان داوطلب برای کار در زمین‌های گلف استخدام کرده است.

این در حالی است که میلیونرهای معروف لیگ گلف LIV را بازی می‌کنند که عربستان سعودی 3 میلیارد دلار برای آن هزینه کرده است.

واشنگتن‌پست خاطرنشان کرد که عربستان سعودی به داوطلبانی برای مدیریت تردد هواداران و حمل طناب در جده نیاز دارد.

این روزنامه نوشت:‌ نکته جالب این است که بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز که بیشتر آنها را دختران شامل می‌شوند، برای این امر انتخاب شده‌اند. به نوشته این روزنامه، برخی از آنها در زیر چادرها و چترهای بزرگ به دنبال سایه بودند.

واشنگتن‌پست نوشت:‌ آیا این یک استفاده مفید از وقت دانش‌آموزان داوطلب است؟ یا فقط نشان دادن آنها به خبرنگاران غربی از سراسر جهان؟"

واشنگتن پست در ادامه افزود: آیا این همان ماموریت واقعی است که آنها به خاطر آن فراخوانده شده‌اند؟

این روزنامه متذکر شد که اگر مسابقات قهرمانی گلف LIV فقط یک تبلیغ برای عربستان سعودی باشد بازیکنان و سپاه داوطلبان فقط پیاده‌نظام‌هایی در یک بازی بزرگ‌تر شطرنج ژئوپلیتیک هستند.

روزنامه کانادایی Vancouver Sun مقاله‌ای در تمسخر لیگ گلف منتشر کرد که دولت عربستان سعودی با بیش از 2 میلیارد دلار از آن حمایت کرده است. این روزنامه در این مقاله نوشته است: هیچکس علاقه‌ای به تماشای لیگ ندارد و شبکه تلویزیونی هم نیست که بخواهد حق پخش مسابقات آن را بخرد... حتی تماشاچیان آن او در یوتیوب نیز اندک است.

در همین حال، وال استریت ژورنال از بی‌میلی رسانه‌های بین‌المللی برای پخش لیگ گلف LIV که توسط پادشاهی سعودی حمایت می‌شود، پرده برداشت و در گزارشی اعلام کرد که اپل و آمازون هیچ علاقه‌ای به خرید حق پخش مسابقات لیگ LIV تحت حمایت عربستان نشان نداده‌اند./العا لم 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما