plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷
کد مطلب : ۲۷۵۵
کاخ کرملین امروز اعلام کرد

گفتگوی تلفنی پوتین و نتانیاهو درباره همکاری ها در سوریه

در این تماس بر اهمیت هماهنگی بیشتر نهادهای نظامی روسیه و رژیم صهیونیستی تاکید شد
در بیانیه کاخ کرملین آمده است: با توجه به نتایج نشست سه جانبه مشاوران امنیتی روسیه، اسرائیل و ایالات متحده در 25 ژوئن سال جاری٬ مسائل مربوط به همکاری طرفین در سوریه، در گفتگوی تلفنی میان پوتین و نتانیاهو مورد بحث قرار گرفت و بر اهمیت هماهنگی بیشتر نهادهای نظامی دو طرف در سوریه تاکید شد.
گفتگوی تلفنی پوتین و نتانیاهو درباره همکاری ها در سوریه
به گزارش ایصال نیوز به نقل از آناتولی، کاخ کرملین امروز دوشنبه 6 ژوئيه 2019 با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل طی گفتگوی تلفنی در مورد همکاری های دو طرف در سوریه تبادل نظر کردند. طرفین پیرامون مسائل مختلف از جمله؛ همکاری‌های اقتصادی و اجتماعی میان دو کشور نیز رایزنی کردند.
همچنین در این بیانیه آمده است: با توجه به نتایج نشست سه جانبه مشاوران امنیتی روسیه، اسرائیل و ایالات متحده در 25 ژوئن سال جاری٬ مسائل مربوط به همکاری روسیه و اسرائیل در سوریه در این گفتگو مورد بحث قرار گرفته و بر اهمیت هماهنگی بیشتر نهادهای نظامی تاکید شد.
گفتنی است در نشست امنیتی سه‌ جانبه آمریکا٬ رژیم صهیونیستی و روسیه که ماه گذشته در قدس اشغالی برگزار شد در زمینه تحولات سوریه و نقش ایران در منطقه بحث و تبادل نظر صورت گرفت. در این نشست که به ریاست بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برگزار شد٬ جان بولتون مشاور امنیت ایالات متحده آمریکا٬ نیکولای پاتروشیف مشاور امنیت روسیه و میر بن شابات مشاور امنیت رژیم صهیونیستی نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما