plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹
کد مطلب : ۴۴۰۵
پس از دیدار با پوتین

نتانیاهو: با تهدید موشکی ایران از خاک سوریه مخالفیم

گستاخی نتانیاهو علیه ایران
بنیامین نتانیاهو مدعی شد: اسرائیل نمی تواند با تهدیدهای ایران كه سعی در استفاده از قلمرو سوریه برای تجاوز دارد ، موافقت کند. هماهنگی بین ارتش روسیه برای ما، همیشه مهم بوده است و در حال حاضر خیلی مهم است.
نتانیاهو: با تهدید موشکی ایران از خاک سوریه مخالفیم
به گزارش ایصال نیوز، شامگاه پنجشنبه نتانیاهو پس از دیدار با پوتین در شهر ساحلی سوچی روسیه در جمع خبرنگاران گفت: اسرائیل نمی تواند تهدیدهای ایران را در استفاده از قلمرو سوریه قبول کند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سوچی به خبرنگاران گفت: "هماهنگی بین ارتش روسیه برای ما، همیشه مهم بوده است و در حال حاضر خیلی مهم است ، زیرا طی یک ماه گذشته شاهد افزایش شدید تلاش های ایران برای استفاده از خاک سوریه برای حمله به اسرائیل هستیم تا بتوانند موشکهایی را در آنجا مستقر کنند. اسرائیل با تهدید موشکی ایران از خاک سوریه به قلمرو خود مخالفت است".
نتانیاهو افزود: "ما آمادگی توافق با این تهدید ها را نداریم ، بنابراین مجبور به عکس العمل هستیم و در این شرایط، گفت و گو هایی که انجام می دهیم حتی از اهمیت بیشتری برخوردار است".
گفتنی است در دیدار روز پنجشنبه با پوتین در سوچی روسیه نیز نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در اظهاراتی اعلام کرد: "برخورد مستقیم ارتش این کشور با نیروی هوایی روسیه در سوریه بدلیل نوع ماموریت هایی که هر کدام از این نیرو ها داشتند، اجتناب ناپذیر بود و تنها ارتباط مستقیم وی با ولادیمیر پوتین توانست از درگیری احتمالی جلوگیری نماید."
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: تماس با پوتین برای او بسیار با ارزش است و به توسعه روابط اقتصادی دو جانبه كمك می كند.
انتهای پیام/*
۳
مرجع : اسپوتنیک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما