plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸
کد مطلب : ۲۶۴۸۰

مرگ ناگهانی رئیس شرکت نفتی لوک اویل روسیه

ماگانوف اخیرا درباره جنگ غمبار اوکراین ابراز نگرانی کرده بود
راویل ماگانوف، رئیس لوک اویل دومین شرکت بزرگ تولید کننده نفت روسیه عصر پنجشنبه در پی سقوط از پنجره بیمارستانی در مسکو که در آن بستری بود، در شرایط مبهم جان خود را از دست داد.ماگانوف اخیرا درباره رخدادهای غمبار اوکراین ابراز نگرانی کرده بود.
مرگ ناگهانی رئیس شرکت نفتی لوک اویل روسیه
به گزارش ایصال نیوز،؛ این منابع که می‌خواهند ناشناس بمانند گزارش‌های رسانه‌های روس را در باره مرگ ماگانوف ۶۷ ساله بر اثر سقوط از بلندی تائید کردند، هر چند شرایط مرتبط با این رویداد هنوز نامشخص باقی مانده است.

خبرگزاری تاس به نقل از یک منبع پلیس، این رخداد را خودکشی دانست و افزود: ماگانوف که داروی ضد افسردگی مصرف می‌کرده، در پی حمله قلبی در بیمارستان بستری شده بوده است.

لوک اویل شرکتی خصوصی با هزاران کارمند که با روسنفت شرکت بزرگ دولتی انرژی روسیه رقابت می‌کند، در بیانیه‌ای اعلام کرد که که ماگانوف در پی بیماری شدید درگذشته است.

دستکم ۶ تجارت پیشه و صاحب کسب و کار روسیه که بیشتر با صنعت انرژی ارتباط داشته‌اند، در چند ماه گذشته به صورت ناگهانی و در شرایط مبهم جان خود را در این کشور از دست داده‌اند.

لوک اویل برخلاف دیگر شرکت‌های روسیه درباره جنگ اوکراین جایگاهی مردمی در پیش می‌گرفت و درباره رخدادهای غمبار اوکراین ابراز نگرانی کرده بود.

این شرکت که از سال ۲۰۱۴ و در پی انضمام کریمه به روسیه، تحت تحریم وزارت خرانه داری آمریکا قرار گرفت، برای گسترش فعالیت‌هایش در قاره آفریقا و پالایشگاه‌هایش در اروپا به ویژه ایتالیا تلاش می‌کند.

تارنمای بیزینس اینسایدر روز پنجشنبه نوشت: جدیدترین داده‌ها نشان می‌دهد که روسیه در ماه اوت به رغم تحریم‌های گسترده غرب بیشتر از همه دوره‌های مشابه در سال‌های گذشته نفت صادر کرده است./ا یر نا 

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما