plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۲۵۷۸
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد

آتش سوزی در زیر دریایی تحقیقاتی نظامی روسیه

بر اثر آتش‌سوزی در این زیردریایی پژوهشی ۱۴ نظامی روسی جان خود را از دست دادند
این زیردریایی به تحقیق و بررسی فضای طبیعی و عمق اقیانوس بر اساس منافع ناوگان دریایی نظامی روسیه مشغول بود و حادثه آتش سوزی هنگام تست اندازه گیری عمق سنجی اتفاق افتاد. تمام 14 ملوان روسی به خاطر مسمومیت از استشمام گاز ناشی از آتش سوزی کشته شده اند.
آتش سوزی در زیر دریایی تحقیقاتی نظامی روسیه
به گزارش ایصال نیوز به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: آتش سوزی در یک دستگاه زیر دریایی پزوهشی روسی روز گذشته، باعث مرگ 14 ملوان ارتش روسیه شد. این حادثه در محدوده آب های روسیه اتفاق افتاد. این زیردریایی به تحقیق و بررسی فضای طبیعی و عمق اقیانوس بر اساس منافع ناوگان دریایی نظامی روسیه مشغول بود و حادثه آتش سوزی هنگام تست اندازه گیری عمق سنجی اتفاق افتاد. تمام 14 ملوان روسی به خاطر مسمومیت از استشمام گاز ناشی از آتش سوزی کشته شده اند.
وزارت دفاع روسیه افزود: هم اکنون آتش سوزی در این زیردریایی مهار شده است و این زیردریایی به پایگاه نظامی خود در «ورمورسک» برای بررسی بیشتر حادثه و تعمیرات، باز گردانده شد.
تحقیقات در خصوص علت حادثه توسط فرماندهی اصلی نیروی دریایی روسیه درحال انجام است.
بازم به ذکر است که آخرین خبرها حاکی از حضور وزیر دفاع روسیه در محل این حادثه برای بازدید و بررسی دقیق حادثه است.
 این حادثه یادآور اتفاق ناگوار دیگری برای یک زیردریایی اتمی روسی به نام کورسک است که ۲۲ مرداد ۱۳۷۹ با ۱۱۸ سرنشین در شمال این کشور غرق شد.
انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما