plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۲۵۵۴۲
تازه های خبری از سیل استان تهران

سه جسد دیگر در منطقه سیل‌زده امامزاده داود کشف شد

کشف جسد دو مرد و یک نوجوان
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کشف سه جسد دیگر در منطقه سیل زده امامزاده داود (ع)، خبر داد. استاندار تهران نیز علت تأخیر امداد‌رسانی در مناطق سیل‌زده را بسته شدن راه‌های دسترسی ‌و ترافیک جاده‌ای اعلام کرد.
عکس از محمد خادم الشیخ
عکس از محمد خادم الشیخ
به گزارش ایصال نیوز از مرکز رسانه قوه قضائیه، جلال ملکی گفت: در پی ادامه امدادرسانی های همکارانم در منطقه سیل زده امامزاده داود(ع)، صبح امروز جمعه ۳ جسد (۲ مرد و ۱ نوجوان) در ارتفاعات پایین رودخانه‌ کن توسط همکارانم شناسایی و کشف شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: احتمالا اجساد متعلق به سیل روز گذشته امامزاده داود(ع) هستند اما نظر نهایی در این خصوص توسط کارشناسان اعلام می‌شود.

ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه ۶ مردادماه سال جاری وقوع سیلی در منطقه امامزاده داوود تهران رخ داد که حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستاهای اطرف ایجاد کرد.

مرتضی مرادی پور معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشیک امداد و نجات نیز شب گذشته با اشاره به آخرین جزئیات خدمات‌رسانی نیروها و تجهیزات بکارگیری شده در سیل و رانش زمین در بخش کن منطقه امام زاده داود شهر تهران گفت: ٣٠٥ نیروی عملیاتی در این حادثه وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: از این میان ۲۵۴ نفر از استان تهران، ۳۱ نفر از استان البرز و ٢٠ نفر از سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

مرادی پور با بیان اینکه ۴۸ خودروی عملیاتی در حادثه حاضر بودند، گفت: ٣٧ دستگاه از تهران، ٦ دستگاه از البرز، ٥ دستگاه از سازمان اقدامات لازم را انجام دادند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: ۸ مصدوم به اورژانس تحویل داده شد همچنین در این حادثه ۸ نفر جان باختند، ۱ نفر بصورت سرپایی درمان شد، ۱۹نفر مفقود هستند و ۷۰۰ نفر به محل امن منتقل شدند.

محسن منصوری همچنین در تشریح آخرین جزئیات و با اشاره به وقوع سیلاب در این تهران بیان داشت: سیلاب شب گذشته در منطقه حبله رود شهرستان فیروزکوه در روستاهای زرین دشت، مرزداران و آتشان، ۹ کشته، ۱۶ مفقودی و ۱۲ مصدوم داشت.

وی افزود: خوشبختانه ۱۰ نفر از مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند و ۲ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

استاندار تهران در ادامه گفت: علت تأخیر امداد‌رسانی در این مناطق بسته شدن راه‌های دسترسی ‌و ترافیک جاده‌ای بود که پس از عادی شدن وضعیت نیروهای کمک‌رسان و دستگاه‌های امدادی موفق به خدمات رسانی شدند.

منصوری در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت تمامی شهرداری‌ها، دستگاه‌های خدماتی و اجرایی و عوامل امدادی استان و شهرستان‌های استان تهران با بسیج امکانات خدمات رسانی در فیروزکوه بیشتر و سریعتر شود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما