plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۲۵۲۸۶

اردوغان: مصمم به نابودی کانون‌های شرارت که امنیت ملی‌مان را هدف قرار می‌دهند هستیم

رئیس جمهور ترکیه ضمن تاکید بر تداوم مبارزه با تروریسم فارغ از ماهیت حامیان آنها تصریح کرد از ایران و روسیه انتظار داریم از این مبارزه حمایت کنند.
اردوغان: مصمم به نابودی کانون‌های شرارت که امنیت ملی‌مان را هدف قرار می‌دهند هستیم
به گزارش ایصال نیوز، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در نشست خبری هفتمین نشست کشورهای ضامن روند آستانه در تهران اظهار داشت: مبارزه با تروریسم از موضوعات مهم این نشست بود. بین گروه‌های تروریستی فرقی قائل نیستیم، مبارزه ما با تروریسم فارغ از اینکه حامیان آنها چه کسانی هستند ادامه می‌یابد.

وی در ادامه تاکید کرد: از ایران و روسیه به عنوان کشورهای ضامن آستانه انتظار داریم از مبارزه ترکیه با تروریسم حمایت کنند.

اردوغان ضمن اشاره به اینکه برگزاری دور جدید نشست کمیته قانون اساسی سوریه مطابق با موازین سازمان ملل متحد مهم است، گفت: نشست آتی سران روند آستانه در روسیه برگزار خواهد شد، که امیدوار مایه خیر و برکت باشد.

وی ضمن تاکید بر اینکه بیش از 4 میلیون غیرنظامی سوری بیش از هر زمان دیگری به کمک‌های بین‌المللی نیاز دارند، خاطرنشان کرد: مردم سوریه در چادر دور از شرایط انسانی زندگی می‌کنند، ما در حال ساخت خانه‌های آجری در شمال سوریه برای این مردم هستیم.

رئیس جمهور ترکیه در پایان گفت: برای تسهیل کمک‌رسانی به نزدیک 4 میلیون آواره سوری کمک کردیم و توقع داریم سایر کشورها نیز از این روند حمایت کنند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما