plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۲۵۲۶۰

یک سناتور آمریکایی: بازگشت به برجام بهترین گزینه برای آمریکا و منطقه است

کریس مورفی سناتور آمریکایی دوشنبه شب در گفت گو با رسانه‌های منطقه گفت که امیدوارم همچنان فرصت به بازگشت به توافق هسته‌ای وجود داشته باشد، چرا که این تصمیم بهترین گزینه برای آمریکا و منطقه است.
یک سناتور آمریکایی: بازگشت به برجام بهترین گزینه برای آمریکا و منطقه است
به گزارش ایصال نیوز، سناتور مورفی در گفت‌گوی اختصاصی با شبکه الجزیره قطر افزود: به خاطر اقدامات ترامپ و تصمیم وی به خروج از توافق هسته‌ای با ایران، ما در یک لحظه حساس با تهران به سر می‌بریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع مصر پرداخت و گفت که اگر دولت قاهره زندانیان سیاسی را آزاد نکند، شاید کنگره کمک‌های آمریکا به این کشور را قطع یا آن را کاهش دهد.

همچنین جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا هفته گذشته گفت: همچنان اعتقاد داریم که توافق هسته‌ای بهترین راه برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به کشوری هسته‌ای است و این کشور باید از فرصت توافق استفاده کند.

اذعان مورفی به این که بازگشت به برجام همچنان بهترین راه هست، پس از آن بیان می شود که جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در مقاله‌ای در روزنامه واشنگتن پست از اقدامات دولت پیشین این کشور در مورد برنامه هسته ای ایران انتقاد و اذعان کرد که برجام در واقع «کارساز» بود.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما