plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
کد مطلب : ۲۴۸۳

رئیس جمهور تونس «قاید سبسی» سکته کرد

حال السبسی به شدت وخیم اعلام شده است
کاخ ریاست جمهوری تونس اعلام کرد باجی قائد السبسی رئیس جمهور به دلیل وخامت حال در اثر سکته شدید به بیمارستان نظامی در پایتخت تونس منتقل شد. گفته می شود رئیس مجلس تونس اعضای پارلمان را برای یک نشست فوری و محرمانه فراخوان داده است.
رئیس جمهور تونس «قاید سبسی» سکته کرد
به گزارش ایصال نیوز، قفراش مشاور رسانه ای ریاست جمهوری تونس اعلام کرد: عصر پنجشنبه(امروز) رئیس جمهور تونس دچار حمله شدید قلبی شد و برای رسیدگی پزشکی فورا به یک بیمارستان نظامی منتقل شد. منابع پزشکی و خبری تونس هم با تکذیب فوت «السبسی» اعلام کردند به دنبال وخامت شرایط جسمانی «القائد السبسی»، رئیس‌جمهور تونس به بیمارستان نظامی پایتخت منتقل شد و انجام فوریت های پزشکی برای بهبود او همچنان ادامه دارد.
گفتنی است قاید السبسی 92 ساله، اوایل هفته گذشته برای گذراندن آزمایشات پزشکی چند روزی در بیمارستان نظامی بستر بود. آخرین حضور علنی السبسی به روز دوشنبه گذشته باز می گردد که وی بازی دو تیم تونس و انگولا در جام ملت های آفریقا را از نزدیک مشاهده می کرد.
مشاور رئیس جمهور تونس نیز حال السبسی را به شدت وخیم اعلام کرد. گفته می شود رئیس مجلس تونس اعضای پارلمان را برای یک نشست فوری و محرمانه فراخوان داده است.
انتهای پیام/*
۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما