plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۲۴۷۱
گرفتاری بحرین در باتلاق ترامپ

اظهارات ذلیلانه وزیر امور خارجه بحرین درباره رژیم صهیونیستی

شکست فاحش حکام عرب و آمریکا در ماجرای جعلی «معامله قرن»
همزمان با برگزاری «کارگاه اقتصادی معامله قرن» توسط کوشنر داماد ترامپ و با شرکت بسیار ضعیف برخی کارشناسان در بحرین، وزیر خارجه بحرین گفت که کارگاه اقتصادی برگزار شده در منامه، فرصت‌هایی را فراهم می‌کند که نباید از دست برود. اظهارات ذلیلانه وزیر امور خارجه بحرین همانند برگزاری کارگاه اقتصادی داماد ترامپ در منامه بیانگر شکست فاحش حکام عرب و آمریکا در ماجرای جعلی «معامله قرن» است.
اظهارات ذلیلانه وزیر امور خارجه بحرین درباره رژیم صهیونیستی
به گزارش ایصال نیوز، همزمان با برگزاری «کارگاه اقتصادی معامله قرن» توسط کوشنر داماد ترامپ و با شرکت بسیار ضعیف برخی کارشناسان عربی- غربی - عبری در بحرین، «خالد بن احمد آل خلیفه»، وزیر خارجه بحرین،در گفتگو با رسانه های صهیونیستی، گفت که کارگروه اقتصادی برگزار شده در منامه، فرصت‌هایی را فراهم می‌کند که نباید از دست برود، وی همچنین بر بقای اسرائیل و تمایل کشورش برای برقراری صلح با آن تاکید کرد.
وزیر خارجه بحرین دخالت‌های آمریکا در مناقشه میان اعراب و اسرائیل را تلاش های خالصانه برای نظارت بر روند صلح تعبیر کرد و گفت: آمریکا همواره تلاش کرده که این مناقشه را حل کند و اینکه قدرتی مثبت و میانجیگری عادل باشد.
آل خلیفه ضمن اظهار بی اطلاعی درباره بعد سیاسی معامله قرن تاکید کرد که به قدرت آمریکایی‌ها برای دستیابی به توافق صلح اطمینان خاطر دارد. وی افزود: اما آمریکا هرگز کافی نیست ما نیاز داریم همه کشورهای منطقه در این خصوص با هم همکاری کنند.
وزیر امور خارجه بحرین از عملیات ارتش رژیم صهیونیستی علیه خاک سوریه به بهانه حمله به اهداف ایرانی حمایت کرد و گفت: اسرائیل حق دفاع از خود را دارد.
وزیر خارجه بحرین درباره ملاقات‌هایش با مقامات اسرائیلی گفت: وقتی که با مقامات ارشد اسرائیلی دیدار کردیم متوجه انسانیت طرف مقابلمان شدم. در این نشست‌ها احساس می‌شود که چگونه گفت‌وگو می‌تواند به تفاهم منجر شود.
این وزیر بحرینی طی چند روز گذشته در گفت‌وگو با رسانه‌های رژیم صهیونیستی، از جمله شرکت پخش تلویزیونی اسرائیل(کان)،پایگاه خبری تایمز اسرائیل و کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی نهایت ضعف حکام عرب را به نمایش گذاشت. اظهارات وی مانند برگزاری کارگاه اقتصادی داماد ترامپ در منامه بیانگر شکست فاحش حکام عرب و آمریکا در ماجرای جعلی معامله قرن است.
انتهای پیام/*
۹
مرجع : القدس العربی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما