plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۲۴۱۸۱

افزایش دما؛ موج گرما سیستان و بلوچستان را فرامی‌گیرد

معاون هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: موج گرما سراسر استان بویژه نیمه‌ی شمالی و غربی استان را از روز پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده فرا می‌گیرد. پییشتر مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از افزایش دما و موج گرما در کشور خبر داده بود.
افزایش دما؛ موج گرما سیستان و بلوچستان را فرامی‌گیرد
به گزارش ایصال نیوز، محمود دیانتی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به موج گرما طی هفته آینده احتمال خسارت به محصولات کشاورزی و گرمازدگی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به موج گرما طی هفته آینده مردم از قرار گرفتن طولانی مدت در فضای باز خودداری کرده و در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنند. معاون هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: گرمای هوا طی هفته آینده هشدار زرد است و به منظور آگاهی و اقدام در صورت نیاز صادر می‌شود.

گفتنی است؛ چند روز قبل صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش دما در بیشتر مناطق کشور خبر داده بود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا پدیده غالب در شرق و جنوب شرق کشور، به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک است و دمای هوا تا در این هفته در بیشتر مناطق کشور به‌تدریج افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما