plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۲۳۲۸۷

۱۶ صهیونیست در عملیات‌های چند هفته اخیر به هلاکت رسیده اند

شبکه الجزیره به نقل از رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، ۱۶ اشغالگر اسرائیلی در حملات با سلاح سرد و تیراندازی از ابتدای ماه مارس، کشته شده‌اند.
۱۶ صهیونیست در عملیات‌های چند هفته اخیر به هلاکت رسیده اند
به گزارش ایصال نیوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه آماری از تلفات اسرائیلی‌ها طی چندین عملیات‌ شهادت‌طلبانه در چند هفته اخیر منتشر کردند.

وبگاه «تایمز اسرائیل» در خبری نوشت: «تنش‌ها بین اسرائیل و فلسطینی‌ها در هفته‌های اخیر در پی حملات مکرر در شهرهای اسرائیل که ۱۵ کشته برجای گذاشت، به شدت افزایش یافته است».

شبکه «الجزیره» نیز به نقل از رادیو و تلویزیون رژیم کودک‌کش صهیونیستی گزارش داد: «۱۶ اسرائیلی در حملات با سلاح سرد و تیراندازی از ابتدای ماه مارس، کشته شده‌اند».

در جدیدترین حملات، منابع عبری زبان اعلام کردند که شنبه شب در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «شوهام» در نزدیکی شهر اشغالی اللد چند پلیس رژیم صهیونیستی زخمی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این منابع ابتدا مدعی شدند که شخصی خودرویی را به سرقت برده و حین تعقیب و گریز یک پلیس اسرائیلی را زیر گرفته است.

اما اکنون برخی منابع اعلام کرده‌اند که یک فلسطینی ساکن سرزمینهای اشغالی 1948 با خودرو شماری از نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی را زیرگرفته و تعدادی از آن‌ها را مجروح کرده و حال برخی از آنان وخیم است.

البته برخی منابع نیز گفته‌اند که حادثه تقاطع شهرک شوهام، در حقیقت دو حادثه بوده است، نخست عملیات تیراندازی که یک صهیونیست طی آن کشته شده و در دومین عملیات هم شماری از نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی با خودرو زیرگرفته شده و زخمی شده‌اند.

این حادثه امنیتی در حالی رخ داده است که ارتش رژیم موقت صهیونیستی بامداد شنبه از تیراندازی در نزدیکی شهرک صهیونیستی «ارئیل» در شمال کرانه باختری خبر داده بود.
جمعه شب دو تن از فلسطینیان در عملیات استشهادی یکی از نگهبانان شهرک «آرئیل» را به هلاکت رساندند.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما