plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷
کد مطلب : ۲۳۱۸۷

وزیر کشور: راهپیمایی روز قدس با رعایت مقررات بهداشتی برگزار می‌شود

وزیر کشور گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، راهپیمایی روز قدس با رعایت مقررات بهداشتی برگزار می‌شود.
وزیر کشور: راهپیمایی روز قدس با رعایت مقررات بهداشتی برگزار می‌شود
به گزارش ایصال نیوز از وزارت کشور، احمد وحیدی در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، راهپیمایی روز قدس با رعایت مقررات بهداشتی برگزار می‌شود.
 
وزیر کشو افزود: در این راهپیمایی، رعایت مقررات بهداشتی همچون استفاده از ماسک و حفظ فاصله مورد تاکید است.
 
وی در خصوص مراسم نماز عید فطر هم اظهار کرد: اماکن و فضای آزاد برای برگزاری نماز عید فطر در اولویت قرار گیرند.
 
 وحیدی خاطرنشان کرد: براساس گزارش وزارت بهداشت، مدیریت بیماری کرونا در کشور در وضعیت مطلوبی قرار دارد و کاهش تعداد موارد بستری و فوتی‌های ناشی از آن، نشان از روند رو به جلوی مهار این بیماری در کشور دارد.
 
وزیر کشور در عین حال بر اقدامات کنترلی و مراقبت‌های بهداشتی به ویژه درباره سویه‌های جدید ویروس کرونا تاکید کرد و یادآور شد: اگرچه در این زمینه نگرانی جود ندارد، اما رصد و پایش سویه‌های جدید به طور جدی در دستور کار دستگاه‌های مرتبط قرار دارد.
 
نظارت دقیق بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فرودگاه‌های کشور، از دیگر محور‌های مطرح شده در نشست امروز قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا بود که اظهارات مقامات مربوطه گویای کنترل تزریق حداقل ۲ دُز واکسن و داشتن آزمایش منفی کرونا برای مسافران ورودی و خروجی در فرودگاه‌های بین المللی کشور است.
 
همچنین در این نشست موضوع حضوری شدن مدارس مورد بررسی قرار گرفت که طبق گزارش وزارت آموزش و پرورش، روند حضور دانش آموزان در مدارس، مطلوب ارزیابی و تاکید شد سلامت دانش آموزان در وضعیت مناسبی قرار دارد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما