plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰
کد مطلب : ۲۳۰۴۱
رئیس هیئت امناء ستاد دیه کشور خبر داد

کمک هفت و نیم میلیارد تومانی خیران، ۱۰۰ زندانی جرایم غیر عمد را در استان اصفهان آزاد کرد

طلبکاران در خط مقدم کمک به آزادی زندانیان هستند
رئیس هیئت امناء ستاد دیه کشور، گفت: از ابتدای سال و در ماه مبارک رمضان استان اصفهان با جمع‌آوری مبلغ حدود ۷ و نیم میلیارد تومان رتبه یک کشور را در کمک به آزادی زندانیان داشته است که با این مبلغ یکصد نفر زندانی غیر عمد در این استان آزاد شده اند.
کمک هفت و نیم میلیارد تومانی خیران، ۱۰۰ زندانی جرایم غیر عمد را در استان اصفهان آزاد کرد
به گزارش ایصال نیوز از مرکز رسانه قوه قضائیه، سید اسدالله جولایی در رابطه با برنامه‌های ستاد دیه کشور به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان به جهت آزادی زندانیان، اظهار کرد: بهار کار ستاد دیه در ماه مبارک رمضان است به دلیل اینکه در این ماه بر انجام کار معنوی سفارش و تأکید شده است و خیران تمایل بیشتری برای مشارکت در آزادی زندانیان دارند.

وی با بیان این که بیشترین گلریزان‌های حضوری و مجازی ستاد دیه کشور در ماه رمضان برگزار می‌شود، گفت: در حال حاضر آمار دقیقی از آزادی زندانیان در کل کشور از ابتدای سال و در روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان نداریم اما در این مدت استان اصفهان با جمع‌آوری مبلغ حدود ۷ و نیم میلیارد تومان رتبه یک کشور را در کمک به آزادی زندانیان داشته است که با این مبلغ یکصد نفر زندانی جرایم غیر عمد در این استان آزاد شده اند.

رئیس هیئت امناء ستاد دیه کشور، عنوان کرد: برخلاف تصور عموم فعالیت و همت همکاران ما در ستاد دیه برای آزادی زندانیان منوط به مناسبت‌ها و ایام مذهبی نیست و در تمام ایام سال این فعالیت انجام می‌شود. 

جولایی با اشاره به حمایت‌های خیرین به رغم محدودیت‌های ناشی ازشیوع بیماری کرونا، افزود: در سال گذشته تعداد ۷ هزار و ۹۵۶ محکوم مالی بدهکار ناشی از حوادث کارگاهی و سوانح رانندگی آزاد شده‌اند که از این تعداد محکومان ۷ هزار و ۶۱۱ نفر مرد و ۳۴۵ محکوم زن بدهکار در جرایم غیرعمد بوده‌اند.

وی طلبکاران را در خط مقدم کمک به آزادی زندانیان دانست و گفت: در فرایند رسیدگی به پرونده‌ها و با تلاش شبانه‌روزی همکاران ما در نمایندگی های ستاد دیه استان‌ها میزان ۴۵ درصد محکومٌ‌به از سوی طلبکاران خصوصی و اولیاء دم گذشت شده است.

هموطنان می توانند از طریق این لینک، کمک های خود برای آزادی زندانیان غیر عمد را، مستقیماً به حساب ستاد دیه کشور واریز کنند. 

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما